Gå til innhold

Nå har jeg blitt strippet!!! krysser fingrene =D

Anbefalte innlegg

Skrevet

det var visst veldig mykt og hadde drøye 2 cm åpning. men nå som jeg er en uke på overtid så hadde det ikke gjort noe å få litt fortgang i ting.

fikk time på riksen på mandag for å snakke om igangsetting da! håper prinsen kommer i helgen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennede! Høres jo ut som om du er veldig nære!

Lykke til!

Skrevet

Tusen takk! håper virkelig at det skjer noe snart. tærer på kropp og sjel å gå på overtid.

har du lenge igjen da?

Skrevet

7 dager til termin og her er det stille som i graven (livmora altså. Junior er det fart i ;-). Hadde et par uker her med masse kynnere og murringer, men hadde det gitt noe modning? NEIDA! Ble forsøkt strippet alikevel, men hun kom ikke til bak livmortappen, så da så. Han vokser litt dårlig, kan det se ut til, så da lurer jeg selvfølgelig på hva de finner på dersom det er reelt. Er virkelig ikke lysten på å bli satt i gang, men på den annen side... :-)

Skrevet

Jeg ble strippet på tirsdag! Det var modent og jeg hadde 2-3 cm åpning, men venter fortsatt på at det skal skje noe her ;) Har 3 dager igjen til termin! Blir igangsatt på tirsdag dersom det ikke har skjedd noe til da!

Ønsker deg Masse lykke til!

Skrevet

spennende at terminen nærmer seg da! jeg har også slitt med masse kynnere og murringer. men har ikke blitt sjekket før på terminen jeg da.

Håper virkelig du slipper å gå over.

hvor stor er gullet ditt da?

Skrevet

Regner med det var meg du spurte :-) Han ligger 13% under gjennomsnittet, så er ikke så ille. Jeg veide bare 3000 g. selv da jeg ble født (til termin), så er nok sansynligvis genetisk. SF-målet har ikke flyttet seg på et par uker heller. Kan jo tyde på at han har sluttet å vokse der inne. Det logiske da er jo at de kan mene at han har det bedre på utsiden. Blir spennede å høre hva de har å si om saken til uka.

Skrevet

Så heldig du er som ble strippet før terminen! min jordmor ville ikke kjenne etter om jeg var moden engang på meg før etter termin. håper du slipper å gå overtid da. det er såååå slitsomt! godt at du blir satt igang hvis det ikke skjer noe i helgen!

hvor skal du føde hen forresten? virker som det er veldig forskjellig fra sted til sted, hvordan de gjør ting!

Skrevet

sønnen min veide 3046 gr når han ble født. helt fin størrelse det =)

håper du kan bruke det som "grunn" til å bli satt igang ja! alt er nok bra med den lille =) lykke til på kontroll til uka da!

Var innom hjemmesiden din! kjempe søt side! skulle ønske jeg hadde tenkt på å lage en sånn. litt sent nå hehe. men kjempe smart da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...