Gå til innhold

Smyger meg inn hit!


Lillemor + bittelillemor

Anbefalte innlegg

hei alle

jeg lister meg forsiktig inn hit, jeg...

 

En ufattelig glede å få en positiv g-test, samtidig som jeg er ganske skrekkslagen for at det skal skje noe galt, det har det nemlig gjort 2 ganger før, en sa og en exu. Men - jeg velger å være positivt innstilt, og satser på at alt går bra denne gangen. ;o)

 

Eller sover jeg utrolig dårlig om natten. er det flere av dere som gjør det? er det vanlig? våkner stadig vekk, sikkert en gang i timen. samtidig er jeg utrolig trøtt på ettermiddagene (og selvfølgelig om morgenen når jeg skal stå opp og gå på).

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei;)

je testet poitivt for snart to uker siden.. men klarer liksom kke helt å forstå at det er ett lite nurk som vokser inni meg..

 

jeg har også sovet utrulig dårlig i det siste. sliter med å få sovne, og våkner altid tidlig for å tisse, viss jeg sovner igjen er jeg utrolig trøtt og sliter med å stå opp.. og så blir jeg trøtt om ettermiddagene. har også begynnt å kjenne litt å svimmelhet og smerter i magen, håper bare kvalmen holder seg langt unna..:P

 

håper ukene frem til uke 12 går fort.. ;9

lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit til oss :o) Og lykke lykke til, håper virkelig spira sitter der den skal denne gangen, og at den holder seg der til november :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det håper jeg også!!!! VI må tenke positivt. det hjelper sikkert!

 

Får håpe vi alle får sove snart også! ;o)

 

er det forresten noen som vet om det er farlig/usunt å ligge på magen når man er gravid? jeg liker å sove på magen.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...