Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 det blir ikke noe baby på meg på lenge, i går sa min samboer til meg at vi ikke skal ha barn på mange år. Alt fra 3-7 år Er skikkeli lei meg nå, og føler meg veldig dum. Trodde jo han var klar nå siden vi har hadd en del sex uten kondom. Så får håpe jeg ikke ble gravid denne mnd alikevell da. Vet ikke om jeg klarer å vente så lenge, har jo en sønn på 2 fra før, og føler det er på tide med ett til barn. Trodde virkeli alt hadde ordnet seg for meg og jeg var så gla vi skulle få enda ett barn. Så kom denne nyheten i går og nå føles alt så tomt.. D blir vell bedre etter hvert, men så blir det nok ille igjen siden jeg ønsker meg barn nå. Hva med min sønn som blir enebarn så lenge? Jeg ønsker jo han ett søsken eller 2 som han kan vokse opp sammen med. Og i tilegg vil jeg ikke være nesten 30 år før jeg skal begyne å prøve å få ett barn til. D er vanskeligere å bli gravid da, det er flere risikoer osv.. Og så skal vi vente like lenge med nr 3? Jeg er bare så frustrert nå, hadde virkelig gledet meg til å få se positiv graviditetstest.. Men nei dette får ikke jeg oppleve på veldig lenge, om jeg klare å holde ut..
Kongeørna Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Hmmm de fleste hjem praktiserer i 2009 demokrati, såvidt meg bekjent.... Det er vel ikke bare han som bestemmer dette, eller????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå