Gå til innhold

Trenger noen gode ord:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jeg traff min eks da jeg var gravid i 7mnd, han stillte opp fra dag en av med jenta vår, å han ville være pappa for henne. etter 10mnd fikk vi en sønn ilag. Han har vert verdens beste pappa for begge to. Her en dag pakket han tingene sine og flyttet, jeg hadde ikke merket at noe var galt fordi han har vist følelser til siste time. Etter noen dager fikk eg beskje av han at han ikke ville ha noe me jenta "vår" på 2år og gjøre, men han vil ha 50/50 med sønnen vår på 15mnd. Jeg ble og er selfølgelig veldig skuffa og såret, men burde jeg egentlig ha forståelse på at han ikkje vil ha henne? han har hele tiden visst om at hun ikkje har en biologisk pappa, men han har hele veien tatt henne som si jente. Det har familien hans også.

Jenta "vår" har ingen biologisk pappa, og jeg kommer ikke til å finne ut av hvem det er heller. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Skjønner veldig godt at du er skuffet og lei deg. Mannfolk skjønner jeg meg virkelig ikke på..... At de bare kan skru av alle følelser for deg og jenta som han har hatt som sin egen....Og nei, jeg synes ikke du bør ha forståelse for at han ikke vil ha samvær med henne... Herregud da!!!! Håper virkelig han tar til fornuft.....

Min personlige mening er at han på 15 mnd ikke bør deles 50-50, det er han altfor liten til.

Ønsker deg lykke til, det er mye jobbing med så små barn. Vet ikke om du fikk svar på det du ville, men;)

Skrevet

takk for svar. :) Alt hjelper i denne tøffe tiden.

Skrevet

Hei!

Det er så ufattelig mange mannfolk som er så ufattelig tjukke i huet..!! Hva med lille jenta da, hvordan skal hun forstå dette?

Jeg blir bare så irritert jeg..

Håper dette ordner seg for dere alle, men han burde jo fått seg et "rapp" i bakhuet, slik at han begynner å tenke litt igjen.

Hilsen mannfolk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...