Gå til innhold

Flere som ALDRI tar helgvasken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen dager det blir virkelig rotete ++ her så er det i helgen. Så jeg vasker iallfall aldri før helgen. Skal det vaskes blir det for å vakse helgen bort, eller jeg venter til en annen dag jeg føler for det.

Men fredag er iallfall vaske og ryddefri dag her i huset :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. glad for det innlegget. Her tar vi vasking når det trengs. vi har ikke kommet i helge rutine vasking ennå. Allt har stått på hodet siden vi fikk minstemann og mannen min byttet jobb.

Men vi overlever og det blir alldri for skittent...;o)

Skrevet

Samme her, pga det du sa; det er jo da det virkelig blir rotete her:)Rydder og tar det som trengs i løpet av helgen også tar jeg en litt mer ordentlig vask på mandag eller tirsdag. Da holder det seg jo mer eller mindre fint hele uka;)Venter vi gjester så ordner jeg kanskje litt mer før helgen da, det er vel unntaket;)

Skrevet

Her kommer vaskedamen hver torsdag. Deilig med rent til helgen når vi skal være hjemme. dessuten er det stort sett da vi får besøk.

Ellers er jeg enig med deg om at det er etter helgen det ofte ser ille ut. Vi løser dette med å ha en opprydding, støvsuging av gulv og vasking av kjøkken og stue gulv på søndag eller mandag. Dette tar da ikke mer enn ca 30 min, når mannen og jeg gjør det sammen. Vi tørker aldri støv da.

Skrevet

Jeg tar aldri helgevasken. Det hender en sjelden gang i mellom at jeg støvsuger litt.

Husvask tar vaskedamen:)

Skrevet

Jeg tar ALDRI helgevasken, fordi jeg har andre som gjør det...hehe :)

Skrevet

vasker når det trenges så det er aldri sånn at alle rom er nyvaskede på en gang.(om ikke det er noe speielt som burdsagsfeiring med masse folk på tapetet.) Alle rom blir vasket en gang i uka da men ikke på samme dag. Rydding må man jo ta hver dag når man har to små som drar allt utover.

Skrevet

Her vaskes det hver fredag, så huset er rent og ryddig til helgen og vennebesøk. Tar gjerne en kjapp runde med støvsugeren igjen på søndag eller mandag om det trengs. Da holder huset seg som regel bra til fredagen kommer. No problemo.

Skrevet

vakr når det virkelig trengs, og før vi får gjester. Har andre ting å bruke fritiden til.

Skrevet

Enig.. jeg HATER å vaske. Det er kanskje litt fordi vi bor i en veldig liten leilighet med 2 barn fast og 1 barn innimellom. Og det er ting over alt, vet ikke hvor jeg skal legge tingene. Klestativet står på stua, sammen med alle baby tingene. (kan ikke ha det på badet for da blokkerer det dusjen og vaskemaskina) Har bare 2 soverom og vi har det minste rommet med dobbelseng og sprinkelsenga til minstemor.

Så for meg blir det skikkelig tiltak og vaske, vet liksom ikke hvor jeg skal begynne. Men jeg gjør det, litt hver dag, men ikke så ofte som jeg burde. skal gjøre det nå da for det ser ikke ut her.

GODHELG alle sammen;)

Gjest Mylian&A.V+29.10.2009
Skrevet

Nei, jeg vasker, støvsuger o.l jevnlig og gjør litt hver dag så det ikke ser ut som et bombet horehus her til helgen uansett :-) i helgene er vi så mye ute at da er det ryddig

Skrevet

Så å seie aldri.

Det er aldri vaska TIL helga her i huset, men det blir gjort i løpet av helga, så det er klart for ny veke.

Men det er som regel mannen min som tar seg av det, mens eg går ut/drar i besøk med ungane. Mannen min er glad for aleinetid heime, eg er glad for å sleppe den ***** støvsugaren.

Skrevet

Bomba horehus ? Lurer på hva i all verden dere og barna driver med da - fikk litt dårlige assosiasjoner - skikkelig dårlig uttrykk ,haha

Skrevet

Vasker sjeldent og aldri på en fredag, denne uka vasket jeg på mandag. Og jeg vasker ikke hver uke heller, vi er ikke så grisete at det er nødvendig. Men støvsugeren går ofte da, og badet vaskes hver uke. :o)

Skrevet

Jeg kan til noeds vaske litt paa soendagskvelden, men liker ikke aa bruke helgen paa vasking, jeg tar heller litt hver kveld.

Skrevet

Vasker helst på mandager jeg også, siden vi roter masse mer i helgene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...