Gå til innhold

Noen som har Britax Multi-tech?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyd med setet? Vi har et hts besafe izi combi X1 som han er i ferd med å vokse ut fra. Selene blir for korte, har bare ca 5 cm igjen etter at jeg har strammet selen. Må dra selen helt ut for å få han i stolen. Han er ikke mer enn 94 cm høy så jeg kan ikke fatte at denne bilstolen skal være ment til barn opptil 4 år. Han blir straks 3 år. Til høsten når tykkere klær må på igjen er den garantert for liten.

Så derfor lurte vi på dette britax setet. Syns det blir for tidlig med beltestol.Vil gjerne ha han bakovervendt lengst mulig. Han er bare ca 13 kilo og så beltestol er jo ikke aktuelt..

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Vi har et slikt sete og bruker det bakovervendt til jenta på 3,5år. Lange seler, og gode innstillingsmuligheter.

Godt fornøyd med sete!

Hun satt i et HTS Izi Kid sete tidligere, men nærmet seg vektegrensa faretruende fort. Og når vinterklærne kom på så var i der.

Skrevet

Det høres jo bra ut at setet er opptil 8 år da. Men kan man stole på det tror du? Hvis vi skal kjøpe dette så må vi nok ta han med og prøve det. Hvor mye koster det?

Skrevet

Om setet kan brukes så lenge er jeg ikke sikker på. Har igrunnen ikke tenkt på det i hele tatt, fordi her kommer lillebror til å ta over det setet for å bruke det bakovervendt når han har vokst ut av Izi Kid setet.

Og når begge ungene har brukt det bakovervendt da, så er nok setet så gammelt at det ikke burde brukes lenger.

Har tenkt at jeg er nødt til å kjøpe 2 nye beltestoler når den tiden kommer.

Men prøv ut innstillingene i butikken, setet kan gjøres ganske mye høyere/lenger, og det kan også utvides i siden, så vil tro det er fullt mulig.

Skrevet

Får gjøre det. Det er minsten som skal ha det og vi skal ikke ha flere barn så det hadde jo vært fint om det holdt til han er 8. Takk for svar! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...