Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 aner dere hvor det sårer?? har dere virkelig opplevd at mannen dere elsker og stoler 100% på har vært utro med dere? hvordan kan dere synes det er greit da?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 jeg hadde en som var utro , men jeg kastet han på hode og ræva ut hehe
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Alkohol er en viktig årsak! Jeg kan si at jeg er sikker på at hverken jeg eller mannen min vil være utro, men siden så mange er utro kan det skje de fleste en gang i livet! Alle som gifter seg tenker ikke at de skal skille seg, men mange gjør det. Livet er uforutsigbart!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Det trenger jo ikke være greit selv om det kan skje alle vel... et lite feiltrinn er alt som skal til... Man har jo ingen garanti for at ikke ens partner eller en selv kan trå feil, enten man er full, har kranglet med partner og ikke har det bra, i et svakt øyeblikk lar seg forføre... Det kan være så mange faktorer. Ikke det at det er greit selv om det finnes utløsende årsaker...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 ja utroskap kan skje alle. derfor er det viktig at man faktisk tar ansvar for sine valg. jeg har opplevd utroskap og syntes ike det er på noen måtegreit. voksne mennesker må da kunne tenke gjennom sine handlinger før di gjør dem. vi forsøker å lærevåre barn konsekvenser for våre handligner og at det går utover flere enn bare enn selv og da bør vi vel klare å se dette i slike situasjoner selv også.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har opplevd at "utroskap kan skje alle". Nettopp derfor jeg sier det. Mannen min var utro mot meg. Og jeg var utro mot ham etterpå. Når det skjer oss, som hadde et sterkt forhold, så kan det skje alle. Og forholdet vårt er sterkere enn noensinne nå, nettopp fordi vi har vært gjennom det største sviket og likevel ønsker å være med hverandre. Og jeg vet at verken han eller jeg vil gjøre det igjen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Anonym 10:31 Hvordan kan du være sikker på at det ikke vil skje igjen når det alt har skjedd en gang?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Enig. En kan stole på mannen sin 100%. Så kommer alkohol inn i bildet og ødelegger alt. Og mannen lurer på hvordan iall verden han kunne være så dum..for han har jo ett perfekt ekteskap og ønsker ingenting annet. Så TRYGGE forhold kan faktisk bli utrygge, helst plutselig!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Fordi at vi nå vet at gresset er ganske brunt på den andre siden og at det vi har sammen er verdt å kjempe om. Derfor :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Som en over nevner så er det alkohol som er avgjørende. Og med drikkekulturen til nordmenn er det ikke overaskende at vi er på utrotoppen. Tror faktisk jeg kunne fått alle mennene til venninnene mine til køys om jeg hadde villet. Og de sier de stoler på mennene sine. Går aldri en fest uten at en av de snøvlet inn i øret at jeg er deiligere enn damene deres og de vil danse og klå. Kan legge til at jeg kan ikke fordra dette og er ikke et lett bytte. Men nordmenn på fylla=knullekaniner med turboduracell!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 ikke noe lett bytte hva skal det bety???? at de kan få deg menmå jobbe for det? eller mente du at det ikke var aktuelt å la dem få deg? litt missvisende formulering.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #13 Skrevet 13. mars 2009 Det spørs jo litt hvor hellig du holder pulekontrakten. Men klart, om det som teller mest for deg er på pikk-og-fitte-stadiet så vil jo pikk-i-feil-fitte være komplett overskyggende i forhold til alle andre forhold du og mannen måtte ha, samt alle hensyn til barn og andre uvesentligheter.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #14 Skrevet 13. mars 2009 Klart utroskap ikke kan skje alle. Jeg kan jo ikke garantere for hva andre gjør (f.eks. mannen min) men jeg kan garantere for at jeg aldri setter meg på pikken til en annen mann. Det er nemlig ikke et lite feiltrinn, det er et stort overtramp.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #15 Skrevet 13. mars 2009 jeg har vært utro.. å jeg var en sånn person som var helt i mot utroskap å var 100 % sikker på at jeg aldri kom til være utro. men så kom den dagen hvor jeg møtte en fyr møtte han flere ganger fordi han ble en av vennegjengen til typen. litt etter litt ble jeg betatt/forelska å på fylla en gang da skjedde det. dere som ikke har vært utro aner ikke hvor lett det er å gå til det nye og spennende så lenge du har litt alkohol i blode. du mister hode rett å slett. forholde til meg å typen var såpas sterkt at vi fortsatt er sammen å det er jeg glad for. poenget mitt er aldri si aldri for det kan skje. jeg trodde også selv at jeg aldri kom til å gjøre noe sånnt, men det skjedde like vel =(
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #17 Skrevet 13. mars 2009 nå er ikke bare sex utroskap da. kyss f.eks er også uroskap. å du er bare jævlig arogant nåt du sier sånn får dette er noe du aldri kan vite hundre prosent.. om 5 år f.eks kan det godt henne at du har blitt betatt av en fyr på jobben og vips på ett julebord med litt for mye innabors så blir det kyssing i ett hjørne.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #18 Skrevet 13. mars 2009 Jeg vet at hverken gubben eller jeg kommer til å være utro. Vi har et sterkt og lykkelig forhold og vi elsker hverandre. Vi har ikke lyst på noen andre. Ikke drikker vi heller. Alkohol ødelegger altfor mye!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #19 Skrevet 13. mars 2009 bla bla bla levi drømmeland du. jeg elsker også gubben over alt på jodr. kunne aldri tenke meg å leve livet med noen andre. men etter 14 år trenger man litt opppiffing på sengefronten en gang i bland eller bare ett lite kyss får å få opp spenningen, ikke bli lei. for man blir lei av samme munn å pikk vær eneste dag i 14 år.
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #20 Skrevet 13. mars 2009 Den blir for dårlig. "så kommer alkohol inn i bildet" Man bør da greie å kontrolere seg selv om man har drukket. Klarer man ikke det, så bør man kanskje vurdere om man skal drikke i det heletatt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #21 Skrevet 13. mars 2009 jeg har lyst til å være utro med en annen kvinne, er det det samme som blir beskrevet her?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #22 Skrevet 13. mars 2009 Jeg vet at jeg ikke ville ha vært utro. Jeg kan nemlig bestemme over hva jeg selv gjør. Skjønner meg ikke på de som skylder på fylla. Hvis man er litt betatt av en fyr så drikker man ikke da vet du... hvis du ikke klarer å kontrollere deg selv. Man må virkelig kunne stole på seg selv.
malingus Skrevet 13. mars 2009 #23 Skrevet 13. mars 2009 Igjen dreier det seg om å være i stand til å se det store bildet. Er så lei av at alle blir skjært over en kam! Flott at mange her stoler 100% på seg selv og på mannen sin. Men dere vet ikke hva dere komme til å oppleve i fremtiden, derfor er det dumt å være bastant!
† I Jesu Navn † Skrevet 13. mars 2009 #24 Skrevet 13. mars 2009 Nei, Malingus. Noen ting er jeg absolutt sikker på når det gjelder meg selv. Jeg kommer aldri til å være utro. Jeg kjenner meg selv så godt at det kan jeg si med hånden på hjerte. Jeg vet også at jeg aldri kommer til å ha sex med et barn, at jeg aldri kommer til å rane en bank og at jeg aldri kommer til å begå overlagt drap. Dette er ting jeg har bestemt meg for, ting som krever overlegg og en hvis tid, slik at det umulig kan være en impuls besluttning.
malingus Skrevet 13. mars 2009 #25 Skrevet 13. mars 2009 Kan ikke utroskap være en impulshandling?? Og hva vet du om vonde ting som kan skje deg i fremtiden, som vipper deg så av pinnen at du ikke vet hva du gjør? Det jeg mener er at ingen vet hva fremtiden bringer oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå