Gjest Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer med dagen! Prøvde å skrive til deg på fb, men ser ut til at fb har litt problemer i dag? Jaja, her er hvertfall budskapet mitt... G R A T U L E R E R M E D D A G E N!!!! Klemmer
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Heihei og takke takk=) men nå ble jeg nyskjerrig, hvem er du? Hehe, en med nytt nick?
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Hihi, jeg er en ekstremt gammel traver i nytt nick. Diiiiaaaamaaaantar og kiiiiiirsebææær! ;-)
Gjest Sauen venter jente nummer 2 =) Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Ahaaaa=) I see=) men du hadde skrevet på veggen min da=)=) Nå vet jeg hva jeg ønsker meg til bursdagen! diamantar og kirsebær! =)
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Ah, så det kom gjennom? Hos meg låste hele skiten seg i det jeg trykket send. Det synes jeg er et glimrende ønske og skulle vel ikke være noe problem å få tak i? Live til og med? ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå