Gå til innhold

sitter og funderer litt på navn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen vil at babyen i magen skal hete Maja Josefine.

Jeg vil at hun skal hete Kajsa, evt med et mellomnavn...

Kommer ikke til å bruke mellomnavnene til vanlig, men det er litt koselig å ha med. Har iallefall bestemt at hun ikke skal få samme mellomnavn som mamma, meg og søsteren, blir rart med to søstere som heter det samme føler jeg, selvom det blir et slags etternavn...

Sist var vi enige da vi først fant noe, men denne ganger er det litt vanskeligere... Og mannen har faktisk kommet med sitt forslag helt selv, sist hadde han ingen forslag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maja og Kajsa er jeg ikke så begeistret for. Josefine derimot er jo bare helt nydelig :) Stemmer for bare Josefine jeg :)

Skrevet

Jeg liker ikke josefine og kasja, men maja og kaja er fine synst jeg!!

Skrevet

kajsa josefine da? Så får dere litt viljen deres begge 2 :)

Skrevet

Liker veldig godt Maja og Kajsa men Josefine er ikkje noko navn eg hadde valgt dessverre............

Skrevet

Et av navnene blir det nok, men hvordan i alle dager skal vi bli enige... Det finnes jo ingen argumenter heller, annet enn at "jeg synes mitt er finere enn ditt..."

Lillemor kaller babyen Maja Kajsa eller Kajsa Maja, men det er ikke en fin kombinasjon... ;o)

Skrevet

Majsa Kajsa?

Jeg syntes Kajsa Josefine hørtes ut som ei løsning der begge får det litt som de vil.

Skrevet

Jeg liker Maja, men med y, altså Maya. Josefine liker jeg ikke. For å være ærlig sliter jeg med å uttale navnet Kajsa, så dermed ville det utgått for meg, hehe...

Skrevet

Er nok enig med mannen din... Syns Kajsa er et merkelig navn som er vanskelig å uttale.

Syns Josefine er nydelig :-)

Skrevet

Josefine er kjempefint, Maja er helt ok. Kaisa liker jeg ikke.

Skrevet

nå lurer jeg fælt på hvordan dere uttaler kajsa... hehe

lurer egentlig ikke på hva folk synes om navnene, for vi liker dem :o) lurer mest på hvordan man kan bli enige egentlig...

Skrevet

he he he :o)

synes egentlig at mannen burde "vinne", fordi han har endelig virkelig kommet opp med et navn han liker og brukt seg selv litt, da, istedenfor å bare vente til jeg kommer på noe...

men jeg synes jo at kajsa er finest... har tenkt på det lenge før jeg ble gravid, og mannen var enig helt til han kom på maja selv... har ikke lyst til å gi slipp på det...

vanskelig...

Skrevet

Kajsa syns jeg er hundenavn:)

Maja heter jeg selv,bare at d skrives med y. så jeg syns d er finest:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...