It's all about me Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hvordan går det med gutten din, fått svar på prøvene ennå? Mulig du har skrevet noe her om det, men jeg har vært mye borte de siste 2 ukene.
Malin G. Spann Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Ja hva skal jeg si. Gutten har det bra og spiser godt. Har lagt på seg over 1kg siden han ble innlagt. Vi har fått svarene på både blodprøvene og biopsien. Alt var negativt. Så cøliaki fikk jeg beskjed om at det ikke var, men skal fortsette på glutenfri kost. Jeg vet egentlig ikke så mye siden jeg ikke har snakket med dem annet enn på telefon. De hadde ihvertfall ikke tenkt å utrede mer, noe jeg ikke er helt fornøyd med. De hadde funnet betennelse når de tok biopsi. Det var alt. Men vet ikke noe mer enn det...
It's all about me Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2009 Jøss da, gir de seg så lett ja. Kan det bare være at han har litt ømfintlige tarmer og trenger litt tid kanskje. Rart de ikke underøker det mer når han tydelig er dårlig. Men vær litt obs at det er for lite fiber i glutenfri kost, så du må tilføre ekstra av dette i form at FiberHusk. Dette kjøper du på helsekost og i noen dagligvarebutikker. Små gule og hvite poser.
It's all about me Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Nei du trenger det nok ikke i grøten. Men tilsett det gjerne i det meste annet som du lager av mel. F.eks vafler, pannekaker og bakevarer. Vet ikke hvor mye slikt du lager ennå da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå