Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sklei skikkelig. og falt med et brak på skinka. så om ikke bekkenet var ille fra før så halter jeg mere nå og har vondt i halebenet. og på siden.

var litt engstelig etter fallet og kjente etter alt mulig men lille i magen sparker og virker som han har det fint. bare meg som føler meg noe mer mørbanka.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Au, hørtes vondt ut! Håper du kommer deg fort igjen da og ikke føler deg mørbanket for lenge.

Godt å høre at alt er bra med babyen =)

God bedring

Skrevet

Heisann!

Jeg falt igår jeg også, skikkelig film fall med bena opp og romp ned med et smell! Gjorde og gjør fortsatt noe så sinnsykt vondt, men Lillegutt var vannvittig aktiv så tror det går bra med han!:) Men som sagt, mer ennn gjennomsnittlig ubehagelig...!;)

Skrevet

hvordan fallet mitt så ut: tja urkomisk helt sikkert.

man kan jo altids tenkeseg en stor elefant falle. bakken rister helt sikkert. eldstejenta skratt lo hvertfall og etter en stund så begynte jeg å kjefte på henne fordi hun ikke forsto at det var vondt. da sluttet hun å le, men smilte pent og sa unskyld. (stakar jenta mi)

ja vondt er det og var vondt å sove i natt da jeg ikke kunneligge på mer enn en side. grunnet fall smerter. men det gikk på et vis.

tror ikke jeg er blå men kan forsåvidt ikke se det da jeg har en mage som skyggerfor det meste og elles gjør meg ganske så ubøyelig. så det å se bakpå der er umulig.

jammen bra babyen i magen har vett til å sprelle så jeg ikke skal bekymre meg.

Skrevet

Huff jeg ser det litt for meg! Bestemoren min falt en gang, og det var noe av det morsomste jeg har sett i hele mitt liv! Lo så åjeg var sikker på at det kom en skvett!:) Hehe! Men så fikk hun utrolig vondt, og jeg skjønte at det var litt verre enn som så... Tre brudd i skulderen....! Ikke kult å ha ledd da nei! Men skjønner datteren din, man ser jo på ingen som helst måt lur ut når man detter!:) Men det er så utrolig vondt, at man nesten vil fike til den som ler! Det ville jeg mot søsteren der hun stod og lo så hun fikk hjulpet meg opp igår!

De barna våre er gode og smarte, de vet når vi begymrer oss og plager oss litt bare for at vi skal bli trygge og rolige igjen! Goungene våre!:)

Skrevet

Har falt to ganger på glatisen i løpet av svangerskapet... Ene gangen på magen, men klarte heldigvis å ta meg for med armene, så jeg fikk ikke noe støt på magen... Men smalt nese og tenner skikkelig i bakken, et under at ingenting knakk! Andre gangen falt jeg rett på ryggen og slo meg godt på rumpa... Gode tursko var til ingen nytte, beina bare forsvant under meg. Men tassen i magen sparker og er livlig, så tok neppe noen skade. Heldigvis ligger barnet godt beskyttet av vann der inne :-)

Skrevet

jeg hadde på skikkelige fjellstøvler men dethjalp ikke nei.

ja det er bra disse små er godt beskyttet inni magen.

og godt jeg ikke brakk noe selv heller. litt gul og blå taller jeg selv om det er vondt og forverret ekkenplagene. det går over etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...