Gå til innhold

grugleder meg!


mum

Anbefalte innlegg

I dag skal jeg på tidlig ul, er i 7. uke nå, pga tidligere xu. Jeg både gleder og gruer meg! Håper alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:-) Lykke til! Det blir sikkert fantastisk! Krysser fingre for deg. Jeg skal på mandag...er 7+1 i dag. Skal på privat da..så ikke noe annen grunn enn at jeg blr tilbudt det faktisk. :-) Gleder meg. Jeg er sikker på at det går bra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da krysser jeg fingrene for deg og håper at alt står bra til med nurket =)! Jeg skal til ul den 26. mars. Det var vanskelig å få noe før så jeg lurer litt hvordan dere har fikset time så raskt og hvor dere går? Har vært mye syk før jul og gått på hele 4 antibiotikakurer pga hals -og bihuleinfeksjoner så jeg er litt nervøs for hvordan det har påvirket bebissen......! Vel, vel det er bare å smøre seg med tålmodighet så lenge! Det er så mye veeeeeenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det overstått, det gikk veldig bra fosteret lå der det skulle, men det er noe jeg ikke skjønner, han sa at det var 5 uker, i følge kalkulatoren er jeg i uke 7 og foster uke 5, men det som står om foster uke 5 stemmer ikke med det jeg så i dag, for jeg så bare fosterposen? noen som kan forklare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har dessverre ikke noen god forklaring ;o)

 

Ville bare si gratulerer! så gøy at det gikk bra på UL. jeg skal på ul på fredag, har også hatt en exu, så skal også følges opp. Og da er det jo veldig godt å lese at det går bra for andre ;o)

 

på fredag tror jeg at jeg er ca 6 uker akkurat. dvs fosteret er 4 uker (?) kan jo se hva legen sier til meg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...