Gå til innhold

Flere som skal ta helgavasken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss ta den i fellesskap da:)

Jeg skal:

Rydde litt

tørke støv

støvsuge

Vask ei maskin med klær

vask gulv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det har jeg ikke tenkt til... hehe

eller, jeg skal vaske et par maskiner med klær og rydde litt, men mannen skal få vaske i morgen ;o)

Blir nok annerledes til høsten når jeg går hjemme med baby og ikke er dårlig lengre, da skal jeg være flink til å ha det strøkent hele tiden (sier jeg nå... haha)

Skrevet

Jeg skal også:

rydde litt

tørke støv

støvsuge

vaske gulv

vaske klær

rydde på loftet og støvsuge der

bytte på sengene

Skrevet

rydde alle rom, kaste søppel, lufte og skifte på senger, støvsuge tre etasjer, vaske begge bad.

Skrevet

Jeg vasker litt klær nå

Skal brette noen håndkler

Mannen skal støvsuge

Jeg skal bytte på sengene.

Vasket i går, men vår kjære hund røyter så det ser ut som vi ikke vet hva en støvsuger er 5 minutter etter vi er ferdige. Det er ikke moro. Han har sneket seg opp i senga vår også, så det var ikke spesielt behaglig å sove der i natt. Ergo bytte på senga i dag.

Det kjære beistet har sin egen gode madrass, men sniker seg opp både i sofa og seng når vi ikke er hjemme. Blir gal. Setter bordet inntil sofa og sperrer med ting på endene. Nå må vi sperre han ute fra soverommet også åpenbart.

Skrevet

ja jeg skal:

rydde, spes på soverommet som er bombet

støvsuge og vaske gulvene

vaske klær

skifte på sengen

var veeeldig motiverende å logge seg på facebook i dag. en som hadde skrevet på statusen sin at helgevasken var ferdig. da hadde jeg nettopp stått opp. he he

men en ting som er positivt er at jeg må ha vasket dusjdørene på en veldig bra måte forrige helg. for de skinner enda. :)

Skrevet

Nå har jeg kommet godt i gang,skal tørke støv på soverommene og vaske alle gulv,så er jeg ferdig=)

Ja,og putte klær i tørketrommelen og brette de når den er ferdig..

Da kan helga bare komme:)

Skrevet

Jeg skal fortsette nå, var godt i gang ;-).

Har klær som skal brettes og legges på plass. Litt rydding i yttergang og på barneromma, skal vaske alle gulv, alle tepper og matter skal ristes og bankes. Skifte på alle senger. Tørke støv, vanne planter, vaske bord og benker på kjøkken og stue....badet skal vaskes.

Klesvasken er i gang....skal vaske 3 maskiner i dag for å få unna.

Det blir ikke skikkelig helg før huset er vaska synes jeg.... :-)

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Næhei, i dag har jeg bursdag så jeg skal IKKE ta noe husvask nei=)

Skrevet

Nei, det skal jeg ikke. Støver litt, og gutta mine skal få støvsuge og rydde. Er sykmeldt, skal sitte på rumpen og mannen min er borte i 14 dager (Kina og jeg er litt sur:). Men i morgen kommer en vaskemann hit!!! Ikke en fast ordning, men nå når gubben er borte og jeg er syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...