Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lille trass skal til helsesøster igjen for sin manglende tale...

Må le litt egentlig.For ordene har poppa ut siste tia.Jeg begynte skrive ned di han bevist kunne bruke.Nå greier jeg ikke få med alle =D

Noen setninger er det også kommet.Noe skjønner bare jeg,men mange ord er nesten perfekte. Så nå håper jeg han kommer med masse når vi er der.

han vet å gjøre seg forstått om det er noe han vil ha ja..

Å den beste setninga er "dæææj e mamma",sagt på en supergla måte.=)))

Er nok at jeg er i et anna rom,så hyler han ut når jeg kommer."smelt"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen barn er tidlig ute .... andre er litt mer avventende... slik er det bare;=D

Skrevet

Tenker orda kommer som perler på en snor snart :0)

Skrevet

Uææ trykka for kjapt. Så herlig sagt da, smelter jeg å :0)

Skrevet

Jeg har da slått meg til ro med at noen er sene.Men helsesøster er slettes ikke fornøyd med at han er begynt å si noe...Det var for utydelig,for lite,for ditt og datt.Å han var for ukonsentrert å...hahahahaha =)

Nytta ikke si at han har vært sen i alt frem til nå nei.Er jo greit å bli fulgt opp,om det skulle være noe.men søren,hun kunne vel hørt på meg å ?

=0) Jaja,skal tilbake i oktober igjen.Innen da tenker jeg det kommer mer ja.

Skrevet

Hihi, flinke gutten:-)

Det er jo rett og slett sånn at noen er tidlig ute med noe, men litt senere ute med andre ting. Og det er helt greit!

Og plutselig en dag er det hele på plass. Og deilig for mammahjerte når gjensynsgleden er så enorm, selv etter to minutters adskillelse. Det fascinerer meg og gleder mye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...