mormor.com Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har vært kvalm hele tiden, det er så utroli slitsomt. Er i uke 33 nu og er kvalm enda. Tror jeg blir gal snart! Er det noen der ute som er i samme situasjon? Jeg har prøvd ALT og da mener jeg alt som går annt å prøve! Kjenner at jeg begynner å bli desperat!
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 uff, stakkars deg. Jeg var kvalm i 7 av 9 mnd og jeg var så desperat at jeg gråt forran kjøleskapet. Synes sikkelig synd på deg, jeg spiste marie kjeks og cola uten kullsyre. (da fikk jeg iallefall i meg noe ) Kastet opp 2-8 ganger om dagen og var slapp hele tiden, så jeg vet godt hvordan du har det. Jeg tenkte flere ganger at jeg er så kvalm at jeg bare spiser sjokolade.. (for mer kvalm går det ikke ann å bli ) men det HJALP !! Men vet du hva som er det "rare", i det minuttet lille mirakelet er ute er kvalmen borte :-) Jeg var så sugen på mat at jeg gikk opp 20 kg ETTER svangerskapet. Det er ikke lenge igjen nå, men når du er kvalm føles det som en evighet.., men vips så er det snart over. Om det er en mager trøst, så er kvalme et godt tegn på at babyen har det bra :-) "god bedring"
Snuppa & llillebror Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg var ikke kvalm en eneste dag i mitt første svangerskap, denne gangen kom kvalmen i uke 11 og er fortsatt like intens, er i uke 31 nå. Men jeg blir faktisk bedre av å få i meg noe da, så eter og eter og eter... Ikke helt bra det heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå