Gå til innhold

åh fy faen!!!!!!!!!Jeg er søren meg gravid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannet meg fort opp og tok test! Den var veldig svak,men er ganske så sikker på at denne gangen så satt den!!!!!!!Åh herregud,skjelver så syyykt!Ringte samboeren med en gang:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis =)

Lykke til videre =)

Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Skrevet

gratulerer sååååååå mye....

venter tr i dag j, men den har ikke kommet enda...

lykke til å kos deg.. :-)

klem..

Skrevet

Gratulerer så mye!!!!

:)

Skrevet

Tusen tusen tusen takk alle sammen!Dere har vært vedlig støttene og gode å ha!Jeg kommer til å holde dere med selskap videre:)

Og jeg unner dere alle en liten en i magen!

(håper den klamrer seg fast nå)

Skrevet

Gratulerer så mye:)) Jeg sitter å venter på tr... Håper den ikke dukker opp. Skal teste på mandag hvis den ikke har kommet til da;)) Håpe, håpe!!!

Skrevet

(Ps. Sorry banneorden!hehe,men fikk ikke beskrevet utbruddet på en annen måte) Hehe.

Skrevet

GRATULEREEEEEEEER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (visste det ;) Er drit glad på dine vegne... da sees vi i november klubben og 1.tri. Gleder meg til å følge deg videre. klem :)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE.....

ENDELIG SATT SPIREN PÅ PLASS(",)

lykke til (",)

Skrevet

Gratulerer såååååå mye:D Masse lykke til fremover:)

Skrevet

åååå, gratulerer Grublende:) Så bra for deg og din kjære!! Håper vi sees på 1.trimester en vakker dag :-)

Skrevet

Nok en gang tusen takk alle jenter her inne,dere har varme hjerter:)

Må nok teste en gang til om noen dager,for nå sitter jeg her litt usikker.Resultatet var ganske så svakt.Skyggestrek men i blått.

Fysøren,håper ikke den testen bare tuller! Neei,det går vel ikke an:/

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til videre ;-)

Skrevet

du får gjøre som meg å ta digital.. da slipper du å lure.... er det farge på testen? for da skal den vel være positiv... Jeg har hverftall positvi erfaring med svaker tester vet du ;) skyggestrek mangler farge...

Skrevet

hvordan går det Grublende? Du er gravid? Tatt flere tester?

Skrevet

Jeg lurer på det samme som maipiken jeg.. grublende hold oss oppdatert!;)

Skrevet

å, sorry, såg ikke at du hadde svart meg lenger nede her... Huff stakkars deg.. fått mensen? .... Hvis blødningen er liten og avtar raskt, så får du ta en test... Lykke til uansett... skal tenke på deg... huske solvipect da? ;)

Skrevet

Hei:) Vært uten pc i helgen;)

Har ikke tatt fler tester.Skal vente til fredagen,men mulig jeg ikke klarer det:P Samboeren min så testen og er ikke i tvil,men jeg har ikke turt å si gratulerer til han enda,og vil ikke fortelle noen det.hehe.

Utfloden er i gang og stikker noen ganger..så tror jeg er det;) Maipiken,hvordan går det med deg?

Skrevet

( jooo!også testet jeg med CB for en ukes tid siden.(Kjøpte to pakk) og den var det ikke antydning til en skyggestrek på en gang.Den var veldig negativ.Men kom da etterpå på at det var jo alt fortidlig å teste.På fredagen var det noe der som sagt.Vet ikke om jeg kan kalle det skyggestrek en gang,for det var blåfarge i den..men veeeldig svakt.) ;)

Skrevet

Det går bare bra med meg.. symptomer kommer og går.... men generelt veldig lite.... er trøtt om kveldene og litt mer tørst. og sugen på mat... men er bare 4+2.tror jeg da sånn ca( benytter samme regning som sist svangerskap... pos el test 25 feb, el 26 feb, og befruktet 27 feb, ja noe må man ha å gå etter.. mensen går ikke ;) Kjenner ingenting i mage eller pupper, men det kommer nok... Blir dette svangerskapet likt som sist har jeg nesten bare fine dager å se frem til....

Og jeg tror du er gravid............ er det farge, er det strek.... Jeg hadde aldri klart å la være å ta en digital med en gang..... Å lese ordet "gravid" er fantastisk... :) men du det skal ikke komme strek hvis det ikke er hcg i urinen, og tr skulle ha kommet...hvis du er gravid, noe du med ganske stor sannynlighet er, sånn ca hvor langt er du på vei er da?

jeg har lyst å gratulere deg snart ;)

Skrevet

har jo gratulert deg da, men greit når du selv er helt sikker også :)

Skrevet

Hihi,jeg tror ikke å la tvilen slippe før jeg ser en helt BLÅ strek;) Men jeg troooor jo liksom... Godt å høre at du har fine og gode dager da.Kastet opp hver dag i fire mnd sist:/ Hadde vært greit å slippe det denne gangen,men forventer det verste.

Jeg sjekket terminkalenderen her inne, 21.11.09:) Hva med deg? Tror mensen skulle ha kommet i dag sånn ca.Det er det som også er så vanskelig,har jo ikke noen syklus i det hele tatt. Går jo nesten ikke an i tvile heller siden jeg og samboeren min mener at det var en ganske svak blå strek der og som sagt var den blendahvitt sist uke..Noe må jo ha skjedd liksom. Dessuten har jeg tatt maaaaaaaaange negative tester før,hehe.Har vært prøvere denne gangen i litt over ett år. Hvor gammel er ditt/dine andre barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...