Gå til innhold

Skatteklasse spm igjen =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og gubben gifta oss i oktober i fjor.

fikk skattekortene i år og begge er i skattekl 2,jeg jobba bare litt i fjor,betalte vel ca 3000 i skatt tilsammens,og nå i år går jeg på tiltak gjennom nav og betaler ikke skatt,så har ikke levert inn skattekort noen plass.

 

skal gubben enda stå i skatteklasse to eller? han som i grunn har hovedomsorgen her da med tanke på lønn og slikt..

 

og hvordan blir ligninga for oss i år,siden vi gifta oss ifjor i oktober..var jo gift litt i fjor da..

 

komplisert og jeg har sikkert gjort spm mer innvikla enn de trenger å være :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...