Susan*lillegutt og mini* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Jeg og gubben gifta oss i oktober i fjor. fikk skattekortene i år og begge er i skattekl 2,jeg jobba bare litt i fjor,betalte vel ca 3000 i skatt tilsammens,og nå i år går jeg på tiltak gjennom nav og betaler ikke skatt,så har ikke levert inn skattekort noen plass. skal gubben enda stå i skatteklasse to eller? han som i grunn har hovedomsorgen her da med tanke på lønn og slikt.. og hvordan blir ligninga for oss i år,siden vi gifta oss ifjor i oktober..var jo gift litt i fjor da.. komplisert og jeg har sikkert gjort spm mer innvikla enn de trenger å være
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå