solei Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Såg nettop at min sønn på 11mnd hadde noe i munnen. Han har en brio tre brannbil med en blank kule i midten. Den var løsnet og delt i to..skrue i midten. den ene delen hadde han i munnen...skummelt. Leken er ganske ny og lite brukt. Har ikke falt i gulvet. Uansett ,skal ikke slikt skje. Er jo babyleke og for barn under tre år. Pass på ,hvis noen har denne.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Gi beskjed til brio, evt butikken der den er kjøpt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå