Gå til innhold

taler i barnedåp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha taler i barnedåp ? Hadde egentlig ikke tenkt at det skulle være det, men ble plutselig usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i mange barnedåper, og der har det ikke vært noen taler. Vi hadde ingen taler i snuppa mi sin barnedåp heller, så jeg tror ikke det er så normalt.

Skrevet

Vi hadde ikke det, men har vært i navnefest hos noen andre, hvor det var taler. Tror det kommer helt an på deres familie og hva dere selv synes. :)

Skrevet

Kommer nok an på om det er skikk og bruk i familien deres eller ikke. Både samboeren min og jeg kommer fra en talefiendtlig familie, så det var heldigvis ingen taler i dåpen hos oss :-)

Skrevet

Vi har ikke brukt taler.Kunn at vi ønsker velkommen og sånn.

Har heller aldri vært i en dåp hvor det har vært taler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...