*månestråle* Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Er det vanlig å ha taler i barnedåp ? Hadde egentlig ikke tenkt at det skulle være det, men ble plutselig usikker...
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har vært i mange barnedåper, og der har det ikke vært noen taler. Vi hadde ingen taler i snuppa mi sin barnedåp heller, så jeg tror ikke det er så normalt.
Sivalur Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Vi hadde ikke det, men har vært i navnefest hos noen andre, hvor det var taler. Tror det kommer helt an på deres familie og hva dere selv synes.
petite fleur Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Kommer nok an på om det er skikk og bruk i familien deres eller ikke. Både samboeren min og jeg kommer fra en talefiendtlig familie, så det var heldigvis ingen taler i dåpen hos oss :-)
celodi Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Vi har ikke brukt taler.Kunn at vi ønsker velkommen og sånn. Har heller aldri vært i en dåp hvor det har vært taler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå