Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Min lille snille jente på 3 mnd har vært så urolig siden i går! Hun fikk vaksine på onsdag, så da hun hadde sutret og sutret i flere timer i går, prøvde jeg med en paracet. Det hjalp ikke stort, men hun sovnet etterhvert ved puppen. Da turte jeg jo ikke å røre meg, og sov ved siden av henne. Men i femtiden var det full rulle igjen, og hun nektet å roe seg. Jeg har prøvd saltvann i nesen (er litt tett og spyttet ut smokken), vugging, mageleie etc. Begynner å lure på om det er tenner STØNN... Vil ikke ha noen tannebisser ennå, storebroren bet meg til blods! Noen tips?
KarinB Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 er nok vaksinen! Gutten min var helvdårlig og grinete i 3 dager etter vaksinen. Kun paracet som søvn i han. Gav paracet på natten for å få søvn, den ene natten gav jeg en til paracet i 3 tiden på natten etter en halv time med gråting. Jeg holder ikke igje på paraceten hvis de er dårlige altså. Stakkars små, ikke noe vits med kroppsmerter og feber når det finnes noe mot det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå