hettemor Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Eg er i uke 36.4 nå idag, det skjedde noe sikkelig rart i går. Helt plutselig ut i det blå fikk eg utrolog vondt i høgre ribbein, rett under bryste, det va så pass vondt att eg klarte nesten ikkje å gå og rikke på meg. Så litt seinare på kvelden så kom det og på venstre side, men da hadde begge flyttet seg til siden av ribbeina. På høgre siden er det så utrolog vondt å bare ta på det, og det er så på siden at eg trudde ikkje babyen klarte å sparke der?? Men det jere ikkje vondt å ta på venstre side, men eg det er så gale at eg sliter me å bevege meg, nyse/hoste, alt! Noen som vett ka dette kan vere? Har slitt før me att babyen har sparket meg opp i ribbeina, så eg vett koss det føles, men eg tror/føler virkelig att dette er noe helt anna!! Føles jo som eg har knekt et ribbein eller noe.. Har ikkje sovet i heile natt pga. eg kunne ikkje bevege meg i sengen eller snu meg... Fikk og litt små intense skallebank inatt.. Noen som kan hjelpe meg? Bør eg kontakte jordmoren eller er det ikkje noe spessielt å bekyrme seg over??
Fru Hansen med frøet Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Synes du bør ringe fødeavdelingen eller jordmor. Bedre å ringe en gang for mye:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå