mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer med en dagen, en litt spesiell sådan... Jeg håper den blir fin og at du får det du ønsker deg, og at dine nærmeste tar godt vare på deg:-) Hurra for Attpåklatten!! og mange bursdagsklemmer sendes din vei:-)
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer med dagen kjære du =)) Håper sola skinner for deg,pakkene ramler inn,kakene dufter og at du får feire den slik du føler for. Hipp Hipp HURRA og Hæppi bursdag!!!!! Goklæm fra mæ .
♥Snulder Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer så masse min venn:=) Jeg håper postmannen er så hyggelig at h*n stikker innom kassa di med post i rett tid;=D
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Hipp hurra for Attpåklatten, håper du får en fin bursdag :0)
Reveenka Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer med dage! Bruk reste av kvelde til å komme til hektee, og kos deg deg med familie!!! Hipphipphurra! c",)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. mars 2009 #8 Skrevet 14. mars 2009 Tusen takk dere fininger:-) Dagen var fin den. Ble sterk og nær og tårefylt den første delen av den, men utrolig godt å få være med og dele det vonde med familien som hadde mistet en nær. Godt å få klemme på dem og prate med dem. Og de vet at vi forstår så altfor godt hvordan de har det... Godt å møte igjen mange gamle kjente og nåværende venner. Det er mange som sørger når en flott sjel går ut av tiden... Så ble dagen stille og ettertenksom. Middag og kake hos mine foreldre..og besøk her på kvelden av god venninne. Godt å få pratet og avsluttet en sterk dag.... Idag har jeg fått en lang mail av søsteren som tok farvel med broren sin igår. Vi skal nok bruke tid sammen fremover...det er fint kjenner jeg...
Superlis Skrevet 14. mars 2009 #9 Skrevet 14. mars 2009 Måtte bare innom her for og si gratulerer med overstått!!! Ser at du hadde en spesiell bursdag, håper du har det bra!!! Har data trøbbel i heimen, derfor er jeg ganske så fraværende, men jeg tenker på dere alle! Stor klem
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Tusen takk Superlis:-) Bursdagen ble spesiell ja. Savner deg her og da fikk jeg forklaringen på fraværet ditt! Håper det ordner seg snart det datatrøbbelet. Det er no dritt igrunn! Husker det trådløse falt ut her og vi måtte dele på en kabel!! Hahahaha, da ble det noen diskusjoner mellom tenårings-og voksenavdelingen ja;-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå