Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Men blir du sittende mens du tørker deg etter toalettbesøk eller reiser du deg opp for å gjøre jobben?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 sitter. Tar armen med driterull bak og forbi rumpehullet frem til musa og tørker derfa og bak. noe mer du lurte på
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Jeg legger meg i fosterstilling, og roper på gubben
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Jeg har hushjelp fra Fillipinene. Jeg roper "I´m doooooone", så kommer hun løpende med wet wipes med lavendelduft og tørker bort bajsen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Ha ha ..... ler så jeg griner her jeg sitter!!!! Men svarer gjerne på spørsmålet. Jeg ELSKER å sniffe Lambi dasspapir,men sniffer selvfølgelig før jeg tørker meg bak.å jeg sitter,men dere som står å tørker dere??blir dere rene nok der bak,tenker på rumpeballene som klistrer seg inntil hverandre.men når man sitter,så er jo rumpeballene spredt fra hverandre,å det er lettere å komme til :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Jeg sitter, lettere å komme til da når skika allerede er spredt. Jeg prøvde stående en gang, men med buksa på anklene, trang do og prøve å spre rumpeballene stående......ja det holdt på å ende på trynet med bæsj i rompa og buksa på anklene, kunne blitt rimelig flaut!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 Sitter, men tar hånda ned foran, og skyver bakover på en måte... Jeg har aldri fått til å ta hånda bak og tørke bakfra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå