Abracadabra Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Hei alle sammen, jeg var en aktiv AB-chatter for noen år siden, og var så utrolig heldig å få en gutt i desember 2006. Jeg lurer på om noen av de andre gamle traverne er her inne enda? EGENTLIG håper jeg jo at alle har fått masse barn og bare titter innom her en sjelden gang, da...!!! Men jeg ville nå gi meg til kjenne! Jeg har plutselig kommet meg på barnimagen.no igjen for vi har klart å bli gravide igjen, på egen hånd denne gangen, tro det eller ei. (Hører jo alltid om det men tenker at det gjelder alle andre!) Min mann og jeg har tilbragt hele vinteren i forskjellige verdensdeler, men jaggu traff vi den ene gangen vi var sammen, er det ikke utrolig teit hvordan sånne ting funker?!?! SÅ mye tid, og slit, og telling av dager, og hormonbehandlinger, og hele IVF-spetakkelet vi gikk gjennom sist...og denne gangen var det én natt, og pang...det er veldig tidlig enda, bare i uke fem, så det har ikke HELT sunket inn enda, da. Men ja, jeg hører jo ikke til her inne denne gangen da, men jeg ville stikke innom og si hei! Også vil jeg ønske samtlige lykke til med babyplanene sine sender masse gravide-vibber til dere alle! klem fra meg
jons_gravid Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Hei Abracadabra. Jeg var en del her inne og leste i den perioden, og skrev litt av og til (men det ble mest lesing på meg). Du husker sikkert ikke meg, men jeg husker nicket ditt fra da. Vi fikk også en herlig sønn i desember 2006. Så flott at dere har klart det på egen hånd, deilig å slippe forsøk antar jeg ) Og med trylleformel i Nicket skulle det jo bare mangle om ikke magiske ting kunne skje for dere ) Begynte å prøve på nr 2 i des.07 og etter to neg.frys (hvorav gravid på første, men mistet) og et neg.ferskt ICSI-forsøk klaffet det på fryseforsøk i november. I dag skal vi på ordinær UL på Riksen, skal være der om en time. Gruer meg nå, men tror jo alt er bra i magen. Lykke til videre!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg fikk en jente i desember 2006, etter to årsprøving. jeg ble gravid to ganger av meg selv rette etterpå, men mistet begge gangene. Vi har nå snart prøvd 2,5 år på nr 2. 2 negative IVf forsøk bak meg. jeg blir nok her lenge eller helt til vi gir opp. Gratulerer til deg vertfall. kos deg med den lille
Rose69 Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Ja, det er noe av de gamle traverne her ja :-) Tiden flyr du.Har også en ICSI-sønn født des 06.På 3.forsøket klaffet det.Har også blitt gravid av oss selv etter det, men aborterer bare. Nå har vi snudd sparegrisen opp ned og holder til ved Nordica i Danmark.Snart 3.ICSI.... Så flott at du er blitt gravid av deg selv!! Masse lykke til :-) Hyggelig at du stakk innom.
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Hei Abracadabra! Jeg husker deg - jeg hadde første abrutte IVD i april 06. Det har vært mange nedturer etter det, men nå smiler lykke til meg :-) Han heter Even, ble født på Sri Lanka, blir 6 mnd. på søndag og er verdens vakreste lille sjarmis! Lykke til med nytt svangerskap :-) Klem
Abracadabra Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 23. mars 2009 hei alle sammen, så hyggelig å "se" dere igjen. og godt å se at det går rette veien med oss til slutt! hvordan gikk det med UL da jons? krysset fingrene for deg! ønsker også deg rose masse lykke til, håper danskene kan sakene sine da! og jeg leste din historie i et annet innlegg snøfilla, helt utrolig, jeg er så glad på dine vegne! og jeg så i et annet innlegg at du også er blitt gravid på egen hånd tryne?? helt fantastisk!!!! vi går vel helt parallelt vi nå!!! termin her er 16 november iflg kalkisen satser på at begge passasjerene våre klamrer seg godt fast kjempehyggelig at dere også husket meg jeg satte veldig pris på alle her inne sist, jeg hadde jo mange spørsmål og bekymringer og det var så godt å ha alle damene her inne. og kanskje noen menner, da, hvem vet? lykke lykke til i hvert fall, alle sammen, håper vi snakkes igjen snart!! klem
jons_gravid Skrevet 23. mars 2009 #7 Skrevet 23. mars 2009 Hei igjen Abracadabra, tenkte å svare siden du spurte hvordan det gikk på ul. Vi venter en tilsynelatende frisk jente og er kjempeglade for at alt ser bra ut. I dag er vi 20 uker på vei, helt merkelig å faktisk være halvveis allerede. Kan nesten ikke vente på at ukene skal gå så vi kan få møte lillejenta. Håper alt går bra med deg og spiren i magen!
finetine Skrevet 23. mars 2009 #8 Skrevet 23. mars 2009 Hei:o) Så hyggelig å se gamle kjente, og så godt å lese at det har gått bra tilsist for dere!! Vi prøver nå fortsatt vi da,har hatt 5 innsettinger,2 avbrutte forsøk og flere kurer med pergotime bak oss men ennå vil ikke den lille sitte:o(............. Men skam på den som gir seg,vi skal lykkes tilslutt. Vi skal ihvertfall ha det 3 uttaket og så får vi se etter det. All prøving har slitt hardt på forholdet vårt så nå lar vi det hele bero litt, men føler jeg er litt stressa i forhold til tiden som går også. Jeg er 33 og han 38, så nå må det snart skje noe.................... Lykke til med graviditet nr 2 da dere:o) og koss dere med barna dere allerede har. Jeg koser meg med nieser så lenge, og barna jeg har til låns i barnehagen......... Klem til dere alle
♥ gammel (p)røver ♥ - nå røver Skrevet 23. mars 2009 #9 Skrevet 23. mars 2009 GRATULERER Abracadabra! Jeg husker deg selv om jeg ikke var så aktiv her inne, men mer inne på "over 35...". Nå har vi imidlertid prøvd ett IVF forsøk, og er godt i gang med det 2... LYKKE til med spiren! Klem
Brumm Skrevet 24. mars 2009 #10 Skrevet 24. mars 2009 hei så koselig! ja husker deg godt jeg! Gratulerer så mye! Så fantastisk! Alltid godt å lese solskinnshistorier, at det faktisk går ann! Vi fikk jo en datter på vanlig måte i 2002, og har prøvd i 5år på søsken. hadde en sa og en exu. Så hadde vi 4 forsøk i Danmark og 4 eller 5 avbrutte.Hadde kun et egg hver gang og ga nesten opp... før vi dro til Hausken. Fikk masse egg der, da de endret på en del medisiner. Etter 2 forsøk, ble jeg gravid på egen hånd,men mistet. Hadde så et fryseforsøk hvor jeg ble gravid, men mistet etter kort tid. da var jeg langt nede......... orket virkelig ikke mer. Har egentlig et forsøk igjen, men orker ikke å ta det. Vi bestemte oss for å adoptere, og har hatt det hghelt fantastisk siden. Så deilig å få livet tilbake og å leve som normalt igjen uten å tenke på "tenk om jeg er gravid" "hvor er jeg i prosessen nå" osv. Så nå nyter vi livet og venter!!! Har sendt inn sosialrapport og venter på godkjenning. Så om noen år har vi et søsken!!! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tenkte det var greit å starte adopsjonsprosessen før vi ble for gamle også, tiden flyr virkelig og det tar jo lang tid! Hyggelig å se "gamle travere" her og at det ihvertfall lykkes for noen! Finnes alltid håp!!!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå