Elin1980 Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Huff jeg har slitt med nattesøvn i hele 2 trimester, og har hatt noen våken netter nå i 3 trimester, men trodde det hadde gitt seg... Jeg er i uke 40 + 6 og får ikke sove på nettene Sitter våken til 6-7-8 på morgenen og sover noen timer, og sover ingenting på dagen...Pokker jeg kommer ikke til å være uthvilt til fødselen jeg.....
Plutselig_gravid Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Samme her... Er dautrøtt hver kveld men får ikke sove. Har nå vært på do 7 ganger på en knappe time. Konstant tissetrengt. Og sliter med sånn kriblinger i leggene.... Har menstermin i dag, men ultermin er ikke før om 11 dager. Skulle ønske jeg fikk sove godt de siste nettene før fødselen altså... Sov lite i går natt og sov lite på dagen i dag, så er ikke sånn at jeg har snudd døgnet heller.
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Jeg får heller ikke sove, og jeg har termin om 60 dager. Så kommer til å bli laaange netter på meg fram til fødselen. Håpet jeg hadde klart å snu døgnet igjen igår, for da sovnet jeg før tolv på kvelden å sto ikke opp før 8. Men neida etter å ha fulgt tulla i barnehagen sovnet jeg som en stein på sofaen og våknet ikke før klokken to!!! Så her sitter jeg da. Snart kommer samboeren opp, for han skal på jobb. Jeg er ikke trøtt på natta, men på mårran, spessielt formiddagen, dagen og kveldene. Uansett hvor lite jeg har sovet så nytter det ikke å sove om natta. Skjønner ikke hvorfor. Er ganske fortvil pga det.
mammaen til to små røvere Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Jepp, du er ikke alene! Har flere netter hvor klokka tipper både 4 og 5 før jeg endelig sover et par timer. Sover lite på dagen. termin om 5 dager, så jeg prøver så godt jeg kan å samle søvn.. Veldig slitsomt, og en fødsel krever jo sitt! Kan du ikke prøve varme bad med litt lavendelolje i før du legger deg eller noe? Akupunktur? Lykke til, det går over etter hvert:-) Det er mange mange som sliter med søvnen de siste ukene av svangerskapet!
ninsoer Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 D er vi nok mange som kan skrive under på.. er 36-37 uker å sover ikke stort på natta.. men sover heller ikke på dagen.. redd jeg ska snu døgnet og ikke få sove i d heletatt om natta.
ambroxia Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Skriver på her jeg å!! Ligger flere timer føre jeg sovner, å våkner etter noen timer igjen å ligger våken noen timer føre jeg sovner igjen... :S
Underveis --> Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Jepp! Bruker lang tid på å sovne og våkner hver gang jeg må snu meg. Og så opp å tisse flere ganger selvfølgelig. Sover ikke på dagen, for da får jeg ikke sove i det hele tatt på natten, så det er jo ikke noe bedre. 7 dager til termin...
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 Huff, det er kjipe greier! Jeg sovner med en gang jeg, men tar ikke lange tida før min "typisk" natt er igang. Da er jeg oppe i alle fall sek sju ganger med halsbrann, kynnere og løs mage. HVER natt! Er 38 dager igjen til ULtermin, så blir langt igjen til mål... Jobber fullt enda (bare to uker igjen da!) men er tungt å stå opp når du ikke har mange timer søvn bak deg ja!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 åjada har holdt på sånn i evigheter,,, spurte jordmor om det gjorde noe i forhold til fødselen at jeg var utslitt,men ho sa at da er det sterke krefter som spiller inn så det går fint.
baby ventes 11 mars :) Skrevet 13. mars 2009 #10 Skrevet 13. mars 2009 og du er her fortsatt du også,,he he he. vil ikke ut de bebbisene våre elin!!! uffffff
1974 Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 Ja, våkner flere ganger om natten og må skifte sovestilling. Har bekkenløsning. Og må stort sett opp på do og. Men jeg sovner heldigvis fort når jeg legger meg og sover enda totalt sett ganske greit enda. Er 33 uker.
Elin1980 Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er her enda ja hehehe...skjer ikke stort her... Jeg satt våken til over 5 i dag morges, og sover ingenting på sagen heller så det virker ut som at kroppen ikke trenger mer søvn..hmm snodig Jeg blir uansett mamma innen maks 10 dager - JIPPI !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå