sjøsamen Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 Og sikkert stilt 100x før... men jeg har nå 2 kvelder etterhverandre hatt litt blod i utfloden, dvs det var bare litt brunt blod minimalt. Er 6 uker på ve, men føler jo at jeg har "mensensmerter" hele tiden... er dette normalt? Burde jeg be om en ul eller? jeg er jo så bekymret at jeg snart går på veggen. Og er det noen som vet om steder i Oslo man kan få ul på dagen?
**Vimsa** Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 hvis jeg var deg så ville jeg ringt legen i morgentidlig og fortalt situasjonen, og da ringer hun nok til sykehuset å sier at du må komme til ultralyd... det var sånn det skjedde med meg hvertfall.... lykke til!
hilrob Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 hei=) Jeg hadde blødning i uke 6 ca. og både før og etter blødningen hadde jeg skikkelige mensen kramper i magen. var sikker på at det var det. Bekymret som jeg var dro jeg på volvat og fikk UL på dagen. MEN der koster det 1200=(!! Likevel var det verdt det.. jeg fikk roet meg ned på dagen, og det er jo bra for den lille og. Ang. mensen murringer så har jeg hatt mye av det fram til ca uke 9. Nå er jeg i uke 11 og de har begynt å dabbe av litt. Hvis du har jevnlige mensen murringer så er det helt normalt, og for noen kan de være verre enn andre. Lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå