Gå til innhold

Har så lyst å rope høyt ..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

at nå ser det ut at det går ............. men får vente til i marra .............. for håpe det går i orden ..........

JEG VIL DET SKAL SKJE I MARRA

det har godt lang nok tid ..........

Det ble litt kryptisk men har ingen å snak med nå ......... de sover og kællen skal opp om en halv time så jeg venter med å sove til han har dratt ........ og da er det ikke noe annet ennå vente på oppdateringer fra han hvordan det går........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe. Da er vi to! Gru-gleder meg til å stå opp igjen i morra, sendte dem ut døra her for en god halvtime siden og håper de har gode nyheter å komme med når det nærmer seg middagstid i morra :)

...og for alle som ikke skjønte en dritt: det har omsider kommet dithen i barnefordelingssaken mellom min samboer og hans eks, at anken til høyesterett ble avvist og at dommen fra desember nå endelig er rettskraftig. Så i håp om å høste bittelittegranne samarbeid dro gubben, bror hans og deres mor avsted nå i natt i et instendig håp om å få med seg eldstejenta hjem i morra. Mora er enda ikke helt sikker på om hun frivillig skal gå med på å stille opp til overlevering, men jeg tror vi kom så nært en avtale som det er mulig da hennes mor på vegne av henne sa at de skal gå med på frivillig overlevering i morra dersom tingretten sier de ikke har noe annet valg... (frivillig meg en viss plass)

...hvis ikke har vi noen uspilte advokat-ess i ermet enda, men jeg har sett nok av utsettelser og grøt til at jeg tror ikke riktig på at det ordner seg før jeg får telefon om at de sitter i bilen alle fire, og har forlatt mors bostedskommune.

Jajamennsann. Det er rart hvordan det kan gå uke på uke hvor man sitter og venter på et spennende brev eller en spennende uttalelse, saken snigler seg framover i skilpaddegir, og så plutselig skjer alt på en dag..! Stress og atter stress, og alle involverte skal være oppdatert om hva som er avtalt til enhver tid - hvilket er morsomt nok når de fleste involverte ikke snakker med hverandre...

Men nuh er det jaggu natta her gitt, før morran kommer og tar meg :-o

Skrevet

JIPPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

De er på vei tilbake med hu ................

Nå feirer vi med sjokolade sammen med svigerfar ............

Men det er jo synd å være glad for at ei jente flytter fra sin mor ........... men det er nok til det beste ..................

Skrevet

Gratulerer!

Vet ikke helt om jeg hang med i svingene her men har din mann fått omsorgen for sitt barn som har bodd hos xkona?

Skrevet

nei svogers datter de har hentet, de har ikke vært gift

Skrevet

Da er de hjemme med hu ........... Å kællen har lagt seg ........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...