Gå til innhold

Sambo vil ikke gifte seg...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo gjennom ti år vil ikke gifte seg og nekter å snakke om dette....

Jeg tenker på det hele tiden, og er mye lei meg og trist pga det.

 

Det plager meg så sterkt at jeg vurderer å gå fra ham, men det er vanskelig pga 6 mnd gammel baby...

 

Vi snakker ikke godt sammen i hverdagen heller, så det er ikke BARE derfor jeg vurderer det... Føler meg ikke attraktiv og har nok litt mer lyst til å bli satt pris på enn det han viser... Har lyst på litt romantikk. Her er det null.

 

Det sliter og skulle i to bryllup til sommeren for å si det sånn.

Vil bare være lykkelig!!!!!!

 

Flere som har det slik?

Tips/råd?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er viktig å skille mellom to ting her:

1. vil han ikke gifte seg på generelt grunnlag?

2. vil han ikke gifte seg med deg, men kan godt gifte seg dersom han synes det er riktig?

 

Om det er det første, så spiller det vel ingen rolle. Da synes han kanskje bare at dere ikke trenger et papir som sier dere er glade i hverandre? :o)

 

Om det er det andre, er det en helt annen sak...... i så tilfelle har dere heller ikke grunnlag for å være sammen....

 

Husk at du fortsatt er hormonell 6 mnd etter fødsel da, så ikke gjør noe forhastet.

 

Lykke til! :o)

 

Skrevet

Jeg tenker at det er kjempeviktig at dere kommuniserer. Du må rett og slett få til en samtale med ham om dette, du kan ikke gå rundt og lure og bruke energi til det.

 

Du må som hun skriver over her finne ut hvorfor han ikke vil gifte seg. Er det grunn nummer to, så har du sikkert et stort behov for å vite om du har grunn til å frykte at han forlater deg. Det er også viktig at du forteller ham at du synes han gir lite oppmerksomhet, og at du ikke har det bra i forholdet. Det er mulig du oppfatter korrekte signaler, men det hjelper også å uttrykke klart og tydelig at du ikke har det bra. Han trenger å vite det, og kan da ta forholdet til neste steg. Det var nemlig omvendt med oss. Jeg var kjølig og kjip uten å bry meg, helt til vi snakket om dette. Det viste seg jo at mine problemer gjorde at jeg ikke "orket" å elske ham.

Skrevet

Holder med MummyAgain. Men det er ikke alltid menn er ærlige om dette. Jeg har selv vært sammen med en som "ikke trodde på ekteskapet" - men det viste seg at det var ekteskapet med MEG han ikke trodde på....

Skrevet

Les boka 'Han er faktisk ikke interessert'. Alle menn tror på ekteskapet, bare de treffer den rette.

 

Og det er ikke noe galt med deg fordi om du ønsker å gifte deg, tvert imot så er det helt normalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...