vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Dere som vet at babyen ligger med hodet ned, hvor i magen "kjenner" dere hikking?
DiddiDaddi Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg kjenner det så langt nede at det nesten ikke er i magen, nesten mest i rompa mi, hihi
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Babyen her snur seg rundt enda, å kjenner forskjell ja;) Hikker nelt nede i lysken/blære-område når h*n ligger med hodet nede.. Føttene kjennes da høyt oppe.. Er forresten 34 + 3!
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Ja da skjønner jeg ikke noen verdens ting... Jeg kjenner også hikking der, men mini ligger i sete... Tenkte kanskje det var en måte å finne ut av på om han snudde seg jeg :S
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Hr det som DiddiDadddi - mot rompa!
På'n igjen! Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 Førstemann lå i seteleie, kjente da hikkingen på høyre side av magen, langt nede (samme sted hver gang). Denne babyen turner fremdeles der inne, så hikkingens plassering varierer, men som oftest kjenner jeg det langt nede i magen (er i uke 32).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå