Gå til innhold

Andre ul i morgen..litt nerver nå

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på ul i forrige uke 7+2 etter en del blødninger, da fikk vi se et bankende hjerte.

Men gynekologen ville gjerne ha oss inn igjen i morgen og 8+5.

Kjenner jeg er skikkelig spent, spesielt i og med at jeg fortsatt har blødninger.

Lurer litt på om og når man klarer slippe ned skuldrene.

Kribler i magen, litt redd..og litt spent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse, masse lykke til i morgen... :)

Som nevnt i et annet innlegg på 1.tri skal jeg og på UL i morgen grunnet blødninger....(blir 13+0 i morgen)...

Skjønner at du er redd, men forhåpentligvis går alt som det skal, for oss begge! :)

Kom innom her i morgen og fortell om din fine lille spire du... :)

God nattaklem til deg fra

Skrevet

skjønner hvordan dere har det, skal krysse fingrene for dere begge:) etter endel blødninger og flere ul har jeg (nesten) senket skuldrene selv... føler selv at jeg ikke heeelt klarer å ta alt me ro selv om jeg ha sett at alt er som det skal være... er selv nå 15+2, men...

lykke til jenter:) må si hvordan det går med dere i morgen da:) håper på søte innlegg om de små;)

nattinattakos fra meg også;)

Skrevet

Tusen takk for innlegget Toppris!! :)

Godt å høre at din spire har det fint til tross for blødninger, gir liksom et håp... :)

Hørte hjertelyden i går (ikke sjekket den idag), en kraftig og fin lyd som lå på 165 slag...

Skal gi beskjed så fort som det lar seg gjøre, kan bli ganske sent på dagen da....Har en 2 timers kjøretur til sykehuset (hver vei) og gyn skulle ta meg inn mellom operasjonene (han har operasjonsdag i morgen)...så det kan bli en laang dag.... :/

Stor nattaklem til deg! :)

Skrevet

Hei!

Og takk for lykkeønsker fra dere begge!

Kjenner jeg puster litt roligere idag, er jo ikke stort å gjøre om det er noe galt. Men det er betryggende å vite at det blir sjekket!

Lykke til med ul idag du og.

Vi får satse på at fredag den 13 er en god dag for oss :)

Jeg ble faktisk fridd til en fredag 13, så jeg håper den gode trenden fortsetter. :)

Vi høres senere idag!

Skrevet

Var på ul idag..og der så vi desverre et dødt embryo.

Utskrapning i morgen.

Vondt nå..men kommer tilbake...

Skrevet

uff så trist!!

Klem til deg!

Skrevet

Men nei og nei!! Var så sikker på at det skulle gå bra med deg:( Huff, du får søke trøst i at det skjer for en grunn og håper du kommer fort tilbake. Ofte er det lettere å bli gravid i tiden etterpå.

Masseklemmepå!

Skrevet

Dette var veldig leit. Ta vare på deg selv nå.

Klem,

Skrevet

Fredag den 13. var dessverre ikke en god dag for noen av oss......

Tom fostersekk hos oss, det var en tung nyhet å fordøye!!

Vi kommer begge sterkere tilbake neste gang, og da skal spirene våre sitte!!!!

En stor trøsteklem til deg....det er så tungt.....

Skrevet

Hei!

Uff..så utrolig vondt å høre at det ikke gikk veien for deg heller.

Gynekologen min mente at de nok kom til å gjennomføre en ekstra ultralyd før utskrapningen, sånn for sikkerhetsskyld.. Jeg ville ihvertfall insistere på det om du føler deg utrygg.

I vårt tilfelle var det nok desverre helt klart ikke hjerteslag å spore. Så halmstrået vårt brakk ganske fort. Jeg har skrevet feil tidligere i linken..vi var 9+5 idag..

Ønsker deg lykke til videre, regner med det blir en ganske tøff helg.

Jeg har i timene nå ikveld prøvd å fokusere på ting jeg kan gjøre fremover som jeg som gravid ikke hadde kunnet.

Så i neste uke spretter vi en flaske vin, og skal ut og dykke...

Stor klem til deg..og masse gode tanker!

Skrevet

Huff å huff det var trist å høre, jeg hadde ikke trodd at dette skulle skje noen av dere, jeg blir så ufattelig trist for dere. Eier ikke ord, Ugla - dette var så trist, jeg synes det er kjempebra at du står på å tenker nye veier, ting du kan gjøre nå som du ikke kunne etc. Stå på !

Når det er sagt må det jo være forferdelig at den lille ble borte enda du forrige uke så den leve. Sender gode klemmer til dere begge to, dette fortjente dere ikke, ingen fortjener noe slikt !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...