Lykke X 4 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Si at det er flere som har det på denne tiden i sv. skapet!? Kjennes ut som skikkelige stikninger, som jeg hadde i 3 tri. sist gang. Noen fler?
2jenter-og nr3 jente*Har født Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Jeg er 22 uker på vei og har akkurat det samme som deg. Jeg venter også nr 3. Jeg sa det til mannen min i går faktisk, er godt dette er 3 gangen, ellers hadde jeg fått litt småpanikk av alle rare stikninger og sånn som jeg har i magen nå. Men jeg vet jo at så lenge det går over, og ikke gjør altfor vondt, og jeg kjenner at snuppa sparker så er det ingen fare. Allikvel godt å høre at andre opplever det samme som meg.
Lykke X 4 Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2009 Hei! Godt å høre om andre som opplever det samme. Har kanskje noe med at man har vært gravid så mange ganger før å gjøre, disse symptomene Har kjent dette mer og mer de siste dagene, men slår meg til ro med at det nok er normalt. Den lille er i full vigør her også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå