erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har en kosetights hjemme som er litt tykk, og lurer på om jeg skal kjøpe meg en som går over magen. Finnes det? Har lett etter tights, men finner det ikke.
erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Tusen takk. Da er det bare meg som er elendig til å lete:)
Lykke X 4 Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Har faktisk sett grå tights hos HM Men det er ikke store utvalget i farger der, nei
Lea1977 Skrevet 15. mars 2009 #6 Skrevet 15. mars 2009 Hvis du kjøper de på damebutikker/undertøysbutikker for store damer så kan du trekke de godt over magen.men ikke gå opp for mye i str for da bllir de vide i bena også. Jeg kjøpte noen på hm og på lindex mener jeg. Jeg har kjøpt masse kule tights på cubus i alle farger og mønster men de går under magen og det er veldig deilig og ser bedre ut med klær. De har også mykt materiale og føyelig strikk.
KarLuc +1? Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 Jeg kjøpte på Lindex i 07 da jeg gikk gravid. De har nok sikkert enda. Da hadde de ihvertfall hvit og svart...
erteposen + 4 Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2009 Lindex har sluttet med mammaklær i Bergen sentrum, og jeg fant heller ingenting på kjøpesenterene rundt her:/ Takk for tips!! Har kjøpt en vanlig, og en mamma på HM. Den mamma tightsen er fast uniform her hjemme, og den gir litt støtte føler jeg:) Meeen jeg blir jo bare større og det eneste som gir støtte til slutt er vel en lettvegg eller noe i den dur:)
Panterjenta85 Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Lindex hadde opphørssalg på mammaklær det året min søster fikk yngstemann... Han er født sent i 07... Så de har slutta totalt med mammaklær...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå