Ein T Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Føler jeg har det. men er nok bare en innbilning. er en del oppblåst om kvelden også... har lagt på meg litt og. så ikke vet jeg...
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 jepp jepp... mage her som bare det.. og er bare 8 uker på vei.. er nok kraftig oppblåst da, men var hos fysioterapeut tidligere i uka og hun utbrøt da hun så meg: ÅÅÅÅÅÅÅÅ DEN magen alt!!! sukk.... skal bli deilig når terminen nærmer seg... hahahaha
hilrob Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 her er det tegn til litt mage ja. er i uke 11+3 nå. magen er merkbart større på kvelden, men tarmene fungerer jo ikke helt som de skal, så det er nok luft/oppblåsthet. har også problemer med å ikke få gått på do skikkelig så er nok litt det og. Men ser en liten kul og morgenen etter et do besøk og, så det er nok den "ekte" gravid magen..hehe
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #4 Skrevet 13. mars 2009 Ja! Jeg er bare 6+4, men har allerede større mage. Jeg vil peke på følgende årsaker til denne tilstanden: 1) Jeg har vært utrolig giddesløs og trøtt de siste 3-4 ukene, og har trent mye mindre enn jeg gjør ellers. Har lagt på meg ca ett kg, og når jeg legger på meg ser jeg det først på magen. 2) Jeg er oppblåst! 3) Hormonene gjør at man får slakkere magemuskler. Det er nr. 3 for meg, og da skjer visst dette enda raskere. At dette intreffer med en eneste gang, merket jeg da jeg tok armhevinger faktsik bare et par dager etter jeg hadde testet positivt. Jeg kjente det reiv litt helt nederst i magen, og kjente stølhet der i to dager etterpå.
MathildeC Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 Er 10 uker på vei, og ja, har tydelig mage.. dette er nr 2. Synes ikke det gjør så mye da :-) Er litt glad i gravidmagen min jeg!
Gjest Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 jeg er bare i uke 7 nå, men allerede har jeg begynt å legge på meg. Det er ikke som å legge vanlig på seg, det er noe spesiellt. Rundt magen/livet og litt over rumpa. Akkurat som når jeg var ca halvannen mnd på vei med dattera mi. Det er så konsentrert rundt "gravid-sonen" at det kan ikke være av noen annen grunn. Og unormale mengder med luft er borte, og fordøyelsen er stort sett normal nå, så det er ikke oppblåsthet det her... men gravidMAGEN har jeg ikke. Ikke noen kul.. men antydningen kommer vel om en mnd og kanskje to :-)
Nory Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 Det er vanskelig å si. Har utvilsomt lagt på meg, men om det er fordi jeg er gravid eller om det er fordi jeg ikke har trent siden tidenes morgen vet jeg ikke. Spiser helt normalt og tror kanskje magen kommer mer av slapphet enn graviditet. Samboeren min sider at nå begynner det å bli vanskelig å skjule at jeg er gravid og magen er en tydelig gravide-mage, men det er nok for å være snill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå