Gå til innhold

Ul i morgen, gruer meg litt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morrest fikk jeg blod på papiret når jeg var på do og ringte straks lege. Det var tynt, uttynnet, friskt blod, så jeg ble bekymmret for at det skulle være noe. Mistet i uke 7 i høst og er nå uke 8+5 og livredd..

Kom til lege, hun sjekket meg og sa hun så en flekk på livmorhalsen, som kunne forårsake lett blødning. Men hun ringte straks og ordnet time til ultralyd i morgen, så jeg skulle slippe bekymmre meg mer enn nødvendig. I kveld var det litt brunt uttynnet blod, håper det er et tegn på at det holder på å gi seg..

Men er så livredd for at noe skal være i veien i morgen. Vi ønsker oss så en liten en nå og etter å ha gått KVALM i en mnd nå, så håper jeg inderlig at det ikke har vært forgjeves.. Håper jeg får se et friskt og bankende hjerte i morgen, men er altså livredd for å ikke gjøre det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

AKKURAT slik har jeg hatt det i 5 dager nå, har blødd slimaktig ferskt blod (ikke mye), idag ble fargen brunere....Jeg er 12+6 idag...

Skal og på UL i morgen, og skjønner så ufattelig godt hvordan du har det!!!! Er så nervøs på hva de vil finne i morgen......

Skal krysse fingrene for deg, og tenke på at vi er flere som må igjennom slik unødvendig spenning i hverdagen...

Håper bare at vi kan møtes her inne på BiM etter UL og fortelle om den vakre lille spiren vi fikk se og hjertet som banket som bare det!!! :)

Kjempegod klem til deg fra

Skrevet

Godt å høre at det er flere som meg.. Og håper selvsagt det gikk fint for deg også i dag. Jeg fikk se et sterkt, bankende hjerte og er super lykkelig!! :) Blødde lett fra livmortappen, sa gynekologen. Og det var ikke noe galt å se. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...