Perledykkeren Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Merker selv at jeg nesten bare er inne på terminklubb, 2. trimester og Tvillingsidene, så nå tenkte jeg at jeg skulle bli flinkere også å bruke de andre forumene. Hvilke bruker dere? Hvilken er favoritten og hvorfor akkurat den?
erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Er såpass utolmodig at det blir skravle, litt 2 trimester og navnedebatten siden jeg synes det er moro. Burde henge inne på tvillingsidene da, men der er så lite folk:/ Eller kanske ikke?
Trinepia mamma til 2 prinser!! Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 jeg blar meg nedover og igjennom anonym, krangle, skravle, 1 trimester også til slutt mødre med funksjonsh. Er av og til innom termin/bim treff og dilladebatten.. syns det er morsomt å lese om de rare dillaene man kan få...
Lykke X 4 Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Skravle, det aktuelle trimesterforumet og barnevogndebatten. Er noe inne på anonymforum, men trives ikke helt der, mange dusteinnlegg
*toppris* Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 skravle, 2.tri, terminklubben, hemmelig venn, av og til anonymforumet... føler jeg e litt sånn her og der egentlig;) alt ettersom;) titter innom 3.tri i ny og ne også.... siden jeg er 2.gangs og av og til kan svar på det som blir spurt om;)
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Her går det i Terminklubben for juli 2009, Skravlesiden og 2. trimester. Har begynt å unngå Anonymforum, for det er så utrivelig der inne. Svipper innom Keisersnittdebatten og Seteleiedebatten nå og da, siden det er noe jeg har vært igjennom selv. Prøver meg også innom Fødested Namsos innimellom, men der er det aaaaaaaaldri folk, så det er ikke ofte jeg gidder å trykke meg helt dit. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå