lillehare Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hei jenter, jeg er ny her, og lurer veldig på noen småting: Kan dere komme med noen anbefalinger til meg vedr sykehus?? vi skal legge inn en søknad snart men vet ikke hvor, må forhøre meg litt. Kan dere fortelle litt om personlaet og ventetid? Hvilke sykehus gjør dette på østlanfsområdet? Hva er årsaken til at dere valgte det aktuelle sykehuset? Har så mange spøsrmål men får vel begynne med dette... Håper så inderlig på svar, ikke lett i finne fram i en jungel med info,,, Håper på svar
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 For det første er det viktrig å vite om dere har tenkt å gå offentlig eller privat. jeg har kun gått privat. Som du vet er jeg storfornødd. det er faktisk slik at jeg alltid ler når jeg er hos Hausken. de er morsome og i møtekommende. Men så har det seg også slik at de har en fantastisk lege. Lunne ikke fått en bedre klinikk jeg. Der er det ikke ventetid
Nea og juniors mamma Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Hei du. Det kan være store forskjeller mellom private klinikker og offentlige sykehus og jeg ville gått inn på hjemmesidene til de forskjellige og lest litt. Vi valgte Rikshospitalet ettersom de hadde kortest ventetid da vi startet, noe som var veldig viktig for oss. Det kan imidlertid virke som et samlebåndsopplegg der ettersom det til tider er travelt, men vi har i grunnen ingen ting å utsette på behandlingen. Nå sitter vi med en liten ICSI-jente på 3,5 uke og hadde full klaff på føste forsøk.
lillehare Skrevet 16. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2009 SNUFS!!!!! høres helt fantastisk ut!!!! snakket med riks og har så god magefølelse for dem, privat har vi forelpig ikke råd til, så det blir offentlig.. men vet virkleig ikke hvor vi skal søke, det blir nok ullevål eller risk, kan ikke dra til porsgrunn bare en blodprøve, tror ikke arb.giver synes det er helt ok... sen meg en pm om din erfaring icsi beha, tror vi også blir anbefalt det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå