Gå til innhold

PROVOSERT SÅ TIL DE GRADER

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir bare så innmari provosert av de som plutselig skal selge sine sånne hjemmedoplere som de jo har lest her inne at er potensielt farlige for barnet.

Er ikke dette utrolig uetisk at de garantert selger fordi dere har lest i andre innlegg her inne at dette potensielt er farlig for fosteret?

Skjønner godt at de ikke vil ta hele tapet med et dårlig kjøp, men å dermed velge å utsette andre uskyldige barn for potensiell fare syns jeg er forkastelig og umoralsk og tror kanskje jeg må signere det med mitt eget nick bare for å si min mening om saken og kanskje forhindre noen uskyldige til å kjøpe det!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sa den anonyme...

Skrevet

En link til en forskningsrapport som støtter uttalelsen din hadde nok hjulpet deg på vei i din søken på støtteerklæringer.

Skrevet

Tenkte kanskje det var noen her som har litt mer erfaring enn meg på disse sidene som ville fortelle meg om det er dumt av meg å signere med navn på en så provoserende uttalelse som det sikkert vil bli oppfattet som.....

Og til deg ang heading så takk for at du lærer meg opp. Ikke så enkelt å vite slikt for en nybegynner men det skal ikke gjenta sg og jeg er helt enig i at det er fint når det står i headingen hva det gjelder

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...