Gå til innhold

Jeg ler av Ida i Paradise Hotell....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å være så utrolig "full of herself"? Triana er 1000 ganger flottere en Ida!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja huff.. og ho kler jo absolutt ikke det lyse håret. ikke fint!

Skrevet

Leste et intervju med henne i her og nå...fikk ikke bedre inntrykk for å si det slik. Hun er rett og slett innbilsk. Sorry meg, pleier ikke skrive sånt om andre men hun irriterer meg.

Skrevet

enig. hvorfor skal alt være sentrert rundt henne egentlig? på den andre siden er jeg lei nanna også. usj.

hvorfor må hun trianna posere hele tiden når hun snakker?!

Skrevet

Signerer Stinkerbell.

Jeg fikk ikke sett idag, hvem gikk ut egentlig?!

Egenetlig skuffet over deltakerne jeg:-p

Skrevet

yvonne!

Skrevet

det er vell pga de skal spille på sex hele tiden... hehe..

Skrevet

I ukens her og nå sier hun at hun fatter ikke hva tv3 tenkte med da de valgte ut deltagere til programmet, og at hun var den flotteste uten tvil...Hun syntes standarden på deltagerne var lav. Sier hun var et gedigent hakk over de andre...hadde forventet mer konkurranse, eksen var den eneste av guttene hun ville rørt....

Full of herself ja... herregud:)

Skrevet

Så lenge jeg slipper Noor, så er jeg fornøyd! Makan til blåst dame!

Skrevet

x'n hennes er jo den nest siste jeg ville rørt der inne iallefall så det sier vel mer om hennes smak! hehehehehe..

Skrevet

Altså, man sier joe IKKE sånn, men jeg er ikke langt unna enig med henne jeg da.

Guttene, bortsett fra hennes eks, er bare NEI! nei og atter nei! Og ingen av damene er intrigemakere untatt en liten småhissig vaskebjørn av en Noor..

Damene ser ut som om de kommer rett fra Universitetet hvor de studerer folkedans, så at Ida er den eneste som passer inn i konseptet er jeg enig i.

Skrevet

Jeg er så uenig Twintipp..;-) X'en hennes er så kvalm og dessverre (føler meg fæl nå), så virker det ganske tomt i topplokket der...Ikke det at de andre virker så himla smarte da..;-)

Skrevet

heeelt uenig.. hehe. nanna feks er 100 ganger finere enn ida. hehe. kommer jo helt ann på smak da. :ler:

skjønner hva du mener med å passe inn, men det er jo fordi hun oppfører seg som ei hurpe.

det kommer heldigvis både flere damer og menn etterhvert. ;p

ps: om jeg måtte velge så er mats min favoritt så vi har alle forskjellig smak.

Skrevet

Hun tror jo hun er såå flott selv, men egentlig ser hun jo helt vanlig ut. Ta bort silikonen, sminken og hårfargen og du har hvilken som helst norsk jente der..:)

Men personligheten hennes passer vel inn i konseptet ja.

Skrevet

Ja, enig i det.

Men, jeg var liksom klar for litt mer action, høhø. Catfights over deilige&dumme gutter, av enda dummere jenter..

Rene kollokviegruppa de andre der.. Selv om de sikkert er flottere jenter på alle andre måter.

Skrevet

Jeg synes Rune er søt jeg da, han er dum som et juletre, men stakkars gutt liksom:p

Skrevet

Hehe... Er det nå jeg skal skryte av at samboeren min kjenner Rune?? Hehe... Den eneste jeg kunne tenke meg der inne er faktisk Mats. Han virker snill og god. Petter er den siste jeg hadde tatt på der inne.

Skrevet

LizzyG; er det da jeg skal slenge til at jeg kjenner Petter også, i tillegg til Rune? (eller kjenner og kjenner, vi har en del felles venner og har truffet hverandre på litt forskjellige arrangementer...)

Skrevet

Hehe... be my guest. Er Petter like ekkel i rl som på tven eller. Da skal jeg legge til at S ikke så er veldig stolt av at han kjenner Rune:)

Skrevet

Hei.

Jeg ser ikke på programmet, men jeg ser at dere i hvertfall er veldig engasjerte - det er jo hensikten med programmet.

Kos dere videre med kropper og intriger. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...