Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min påstår det er fjollete, men jeg er helt "fastlåst" og vil ikke ha noe annet.

 

Hans forslag er:

Eline

Solveig

Astrid

 

Vær så snill å heie på meg!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Elise er nydelig! De andre alternativene likte jeg ikke (ok...likte litt solveig).

Skrevet

Jeg synes navnet er nydelig:o) Har ei jente i barnehagen som heter det og hun er også helt skjønn:o)

 

Lykke til med navnvalget:o)

Skrevet

Elise er fint, men hva med dobbelt navn?

Heidi Elise

Ida Elise

Emma Elise

Skrevet

Elise er kjempefint =) Det har vi på vår liste til nestemann!

Av hans navn liker jeg Eline.. Ingen av de andre!

Skrevet

Liker ikke dobbeltnavn, men liker godt Ida (men VIL ha Elise)

Skrevet

Astrid er traurig. Elise er Nydelig.

Har egentlig bestemt meg for at jeg skal bestemme. Jeg skal tross alt føde:)

Skrevet

Jeg synes ikke Elise er fjollete, helt ok.

Men Astrid er finere!

 

Lykke til, håper dere blir enige hørtes ugreit ut med "låsning" :)

Skrevet

Elise er kjempefint, men det er forsåvidt hans alternativer også.

Har vurdert både Elise, Eline og Solveig på egne barn, men så har de vist seg å være gutter ;-))

 

Rart av han å kalle det fjollete når det er klin likt eline, som er hans forslag ;-)

Skrevet

Elise er kjempefint! :) Ville valgt det.

 

Eline var det eneste som var fint av de mannen din ville ha.

Skrevet

Enig med mannen din. Astrid er pent, og Elise er så "grå mus". Liksom ingenting fengende ved det navnet. Sorry.

Skrevet

Tanteungen min heter Elise, 4 år og absolutt ingen grå mus..... Ho er nydelig ;)

Skrevet

Elise er et nydelig navn! ;D

Jeg synes Astrid, Solveig etc er ufattelig traust og kjedelig...

Skrevet

Jeg heter Elise, syns det var ett litt kjedelig navn når jeg var yngre, men nå så syns jeg det er helt greit egentlig, er ikke så veldig mange som heter det.

Skrevet

Nyyyyydelig!

Jeg er ganske kresen på navn, men dette navnet er ordentlig pent!!

Synes ikke noe særlig om mannen din sine navneforslag.

Skrevet

Liker Elise godt jeg og.Datteren min heter Leona Elise,men bruker mest Leona da.Ellers liker jeg Eline.

Hva med Eline-Elise? (hehe..) så kan dere bruke et hver,og andre bruke begge? ;-)

Skrevet

Elise er fint, men eline er penere :-)

Skrevet

Elise er fint, det, men Eline liker jeg bedre.

 

Ellers ville jeg rangert:

1.Astrid - flott navn og ikke mye brukt

2.Eline - kjempefint

3.Elise - som sagt, fint, men det er så mye brukt

4.Solveig - litt for traust for meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...