Gjest Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Mannen min påstår det er fjollete, men jeg er helt "fastlåst" og vil ikke ha noe annet. Hans forslag er: Eline Solveig Astrid Vær så snill å heie på meg!
cherry coke Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Jeg synes Elise er nydelig! De andre alternativene likte jeg ikke (ok...likte litt solveig).
Dindagmamma? Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg synes navnet er nydelig:o) Har ei jente i barnehagen som heter det og hun er også helt skjønn:o) Lykke til med navnvalget:o)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Elise er fint, men hva med dobbelt navn? Heidi Elise Ida Elise Emma Elise
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Elise er kjempefint =) Det har vi på vår liste til nestemann! Av hans navn liker jeg Eline.. Ingen av de andre!
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Liker ikke dobbeltnavn, men liker godt Ida (men VIL ha Elise)
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Astrid er traurig. Elise er Nydelig. Har egentlig bestemt meg for at jeg skal bestemme. Jeg skal tross alt føde:)
solita 06 Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Jeg synes ikke Elise er fjollete, helt ok. Men Astrid er finere! Lykke til, håper dere blir enige hørtes ugreit ut med "låsning"
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 Elise er kjempefint, men det er forsåvidt hans alternativer også. Har vurdert både Elise, Eline og Solveig på egne barn, men så har de vist seg å være gutter ;-)) Rart av han å kalle det fjollete når det er klin likt eline, som er hans forslag ;-)
Gjest Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 Elise er kjempefint! Ville valgt det. Eline var det eneste som var fint av de mannen din ville ha.
Twintipp og himmelblå Skrevet 12. mars 2009 #14 Skrevet 12. mars 2009 Enig med mannen din. Astrid er pent, og Elise er så "grå mus". Liksom ingenting fengende ved det navnet. Sorry.
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 12. mars 2009 #15 Skrevet 12. mars 2009 Tanteungen min heter Elise, 4 år og absolutt ingen grå mus..... Ho er nydelig
*ViMsA* Skrevet 12. mars 2009 #16 Skrevet 12. mars 2009 Elise er et nydelig navn! ;D Jeg synes Astrid, Solveig etc er ufattelig traust og kjedelig...
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 12. mars 2009 #17 Skrevet 12. mars 2009 Jeg heter Elise, syns det var ett litt kjedelig navn når jeg var yngre, men nå så syns jeg det er helt greit egentlig, er ikke så veldig mange som heter det.
hårsår Skrevet 13. mars 2009 #18 Skrevet 13. mars 2009 Nyyyyydelig! Jeg er ganske kresen på navn, men dette navnet er ordentlig pent!! Synes ikke noe særlig om mannen din sine navneforslag.
Bolla Pinnsvin Skrevet 13. mars 2009 #19 Skrevet 13. mars 2009 Liker Elise godt jeg og.Datteren min heter Leona Elise,men bruker mest Leona da.Ellers liker jeg Eline. Hva med Eline-Elise? (hehe..) så kan dere bruke et hver,og andre bruke begge? ;-)
prebs Skrevet 13. mars 2009 #22 Skrevet 13. mars 2009 Elise er fint, det, men Eline liker jeg bedre. Ellers ville jeg rangert: 1.Astrid - flott navn og ikke mye brukt 2.Eline - kjempefint 3.Elise - som sagt, fint, men det er så mye brukt 4.Solveig - litt for traust for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå