Gå til innhold

hvordan svare på et innlegg som anonym?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg for å svare et innlegg som anonym?

Når jeg lager eget innlegg får jeg opp alternativet Signer med "anonym" men ikke hvis jeg skal svare andre innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg får valget nå når jeg skal svare deg, så høres merkelig ut at du ikke får det

Skrevet

Da er det noe rart med siden din tror jeg. Jeg får opp en boks der jeg kan krysse av for Signer med "anonym"

Skrevet

det er nederst, under tekstboksen..

på anonymforumet hvertfall

Skrevet

Du har forvillet deg inn på et innlegg som er på et forum der man ikke kan signere med anonym?

Får du svart anonymt på dette?

Skrevet

Det er ikke alle forum man har muligheten til å signere anonymt, den muligheten ble fjernet for en tid tilbake pga hemningsløs hetsing og ufin oppførsel fra en del brukere. Egentlig litt synd, det var mer engasjerende på Kranglesiden før, men har forståelse for valget som ble tatt.

Skrevet

Når du trykker på [svar på dette innlegget] kan du velge om du vil svare med eller uten nick

Skrevet

ja her får jeg svart som anonym, men vil gjerne få til det på trimester sidene, går ikke det kanskje?

Skrevet

OK takk for svar..

Skrevet

Får du ikke opp anonymboksen er nok den muligheten tatt bort. Du vil også se det ved at ingen av innleggene i listen er skrevet av 'anonym'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...