Molait Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Da hopper jeg over hit. Hadde helt glemt det, så det tilfeldigvis i dag:) 12+1 og klar for neste trimester. Klar før å få tilbake energi (litt vaffal?) Gutt på 11, gutt på 2,5, venter tvillinger med termin 25/9.
*toppris* Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 grattulerer med tvillinger og velkommen skal du være;)
Perledykkeren Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Hei Molait og velkommen hit også :) Mye "roligere" her enn på første trimester med tanke på de triste innleggene. Gled deg til neste treff, det var et supert tvillingtreff idag!
Molait Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mars 2009 Takker for velkomster:) hehe ja jeg kommer jo slengende etter deg overalt jeg nå Frk.Perledykk;) Ca par uker etter..hehe. Jepp, blir vel noe treff utover våren tenker jeg. Bim er helt ekstrem på 1tri. (ift andre forum) når det kommer til sa/ma. Tenker da ikke på de som faktisk mister, men på alle som lurer på om de mister type hele tiden. Ikke godt å være bekymret, er ikke det, men er veeeldig fokus på det og ikke like mye på gleden over for mange endeliiig å få to streker. Spent på hvoran 2.tri er denne gangen. Sist var det masse liv og røre, men da var vi en stor gjeng og. Jaggu har ikke anonymknappen blitt borte siden sist. Sikkert greit, men kan gå glipp av mye moro og;) Hadde en del tråder sist hvor fleste signerte anonym..hehe..da det var av den litt mer intime og private art;)
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 13. mars 2009 #6 Skrevet 13. mars 2009 Hei og velkommen Koselig med to på en gang.. Gratulerer. Tror jeg husker deg? Synes det er noe kjent med nick? Har selv en datter på 2,5. Hadde annet nick sist jeg da. Liker 2. trim best selv. Mindre uro og ennå venter vi ikke alle desperat på fødsel
Molait Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2009 Mest sansynlig:) Har en sønn føst 24.08.06. Hvem var du sist da?
Kristilina83 2blå+blå spire Skrevet 13. mars 2009 #8 Skrevet 13. mars 2009 heihei og gratulere med tvillinger.....og velkommen hit in på 2. trimester
Sigbeth Skrevet 13. mars 2009 #9 Skrevet 13. mars 2009 Hei Jeg synes også jeg husker deg - jeg har også en gutt på 2,5 og var mye her inne forrrige svangerskap. Denne gang veldig sjelden. Har samme nick som sist. Gratulerer med tvillinger, det blir spennende. Jeg får en gutt til! I juli.
Molait Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. mars 2009 husker nicket. haha da får du knipe eller trukke på ettersom du ønsker 10 eller 6 uke på far;)
Sigbeth Skrevet 13. mars 2009 #11 Skrevet 13. mars 2009 HM, har visst ikke helt satt meg inn i dette. uansett, termin er 9. juli, så da blir det vel 10 uker til far da?
Mammarama=) Skrevet 13. mars 2009 #12 Skrevet 13. mars 2009 Gratulerer så mye med dobbel glede=)Jeg husker deg også fra August klubben 06.Vi fikk jente nr 2 da 8/8. Venter jente nr 3 i juli. Hadde nicket jente nr 2 i magen=) sist i 06..
Molait Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #13 Skrevet 13. mars 2009 hehe vi kunne nesten startet en "06-klubben" her inne:) Er et par til på 1 tri som kommer snart. Så gøy det er "kjente" her da:) Blir nok noen fine uker med mye svadapreik vil jeg tro. (leste 1 juli jeg. Ja etter 1 juli får far 10 uker. Mor mister 2 uker og det blir lagt til 2 i tillegg. (var jo 6 uker før) mener jeg da. Uansett 10 uker til far fra 1/7)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå