Gå til innhold

Har dere det mye moro på jobben deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter å tenker på det nå at vi nok er litt barnslige på jobben min :) Vi leker oss igjennom dagen vi. Du kan fort finne meg feks i en fektekamp eller syngende av full hals :D

I dag feks skulle en kollega av meg bare gi meg et vennlig lite dult i siden idet jeg gikk forbi, noe som medførte at jeg gikk på tryne med papirer og kaffe koppen i alle retninger. Litt dårlig eksempel egentlig, men vi ler veldig mye!

Gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på skole, og der er vi jo helst alene voksen i timene da. Men i friminuttene erter vi hverandre, ler mye og forteller mye rart ja=) Jeg er av de yngste, og de fleste var mine lærere da jeg gikk på skolen, men jeg stortrives med dem jeg. Humor går på tvers av alder=)

Skrevet

Ja, holder på med masse tull hele tiden. Spesielt på vinterstid, da har alle bedre tid, siden vi er en sesongavhengig bedrift.

Skrevet

ja :)

har et par "kamerater" som jeg tuller mye med :)

Også sitter jeg sammen med ei som er litt sjef over meg, og vi ler sammen flere ganger om dagen :)

Likevel var det mer gøy når jeg var ute på en byggeplass..

Mye mer uskyldig flørt og grove vitser..

Jeg trives veldig godt i mannsdominerte miljøer, med flørtende snert i komentarer.

Men jeg trives super godt på jobben!!

Og idag komenterte en gammel sjef (som aldri ser annet enn seg selv) at jeg var fin på håret! Holdt på å dette av stolen.. :)

Skrevet

Så bra det er flere! Har innimellom inntrykk av det bare er vi som er barnslige jeg mens retsen av verden går i dress med stresskoffertene sine og ser alvorstynga ut :)

Nå jobber jo jeg i norges største barnehage (forsvaret) da, så det skulle vel bare mangle at det ikke skjer litt tull på jobb :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...