Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Jeg sitter å tenker på det nå at vi nok er litt barnslige på jobben min Vi leker oss igjennom dagen vi. Du kan fort finne meg feks i en fektekamp eller syngende av full hals I dag feks skulle en kollega av meg bare gi meg et vennlig lite dult i siden idet jeg gikk forbi, noe som medførte at jeg gikk på tryne med papirer og kaffe koppen i alle retninger. Litt dårlig eksempel egentlig, men vi ler veldig mye! Gjør dere?
Tommage♀♂ Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jobber på skole, og der er vi jo helst alene voksen i timene da. Men i friminuttene erter vi hverandre, ler mye og forteller mye rart ja=) Jeg er av de yngste, og de fleste var mine lærere da jeg gikk på skolen, men jeg stortrives med dem jeg. Humor går på tvers av alder=)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja, holder på med masse tull hele tiden. Spesielt på vinterstid, da har alle bedre tid, siden vi er en sesongavhengig bedrift.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 ja har et par "kamerater" som jeg tuller mye med Også sitter jeg sammen med ei som er litt sjef over meg, og vi ler sammen flere ganger om dagen Likevel var det mer gøy når jeg var ute på en byggeplass.. Mye mer uskyldig flørt og grove vitser.. Jeg trives veldig godt i mannsdominerte miljøer, med flørtende snert i komentarer. Men jeg trives super godt på jobben!! Og idag komenterte en gammel sjef (som aldri ser annet enn seg selv) at jeg var fin på håret! Holdt på å dette av stolen..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Så bra det er flere! Har innimellom inntrykk av det bare er vi som er barnslige jeg mens retsen av verden går i dress med stresskoffertene sine og ser alvorstynga ut Nå jobber jo jeg i norges største barnehage (forsvaret) da, så det skulle vel bare mangle at det ikke skjer litt tull på jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå