endelig mamma:) Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Er det flere som er trøtte hele tiden? Jeg er konstant trøtt, klarer å holde meg våken hele dager nå, før måtte jeg sove en time hver dag, men må presse meg for å ikke sovne etter jobb, men da sovner eg klokken ti.. trodde det skulle gi seg utover svangerskapet? er i uke 21 nå. Flere som har det sånn? Noen gode råd til meg?
Perledykkeren Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 he he mitt gode råd er; Lytt til kroppen og sov når du har muligheten til det :) Tenk på den fantastiske jobben kroppen din gjør, ikke rart du trenger masse hvile/søvn :) Men det var kanskje ikke akkurat det rådet du ønsket deg he he :)
ღoʇ ןıʇ ɹoɯ ʇɹɐus ღ Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 jeg har det som deg. akurat likt så og si. men her er det umulig å sove hver dag da jeg har fult opp, men hender seg jeg bare sovner i gostolen, skulle ønske jeg kunne gjort det oftere. tror jeg møter veggen snart om jeg ikke blir flinkere til å bare ta meg tid og lov til å sove litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå