Gå til innhold

Gravid på Michael Jackson-konsert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en hardbarka Michael Jackson-fan, og skal selvfølgelig bestille billetter i morgen til konsert i London. Utfordringen er bare det at vi prøver å bli gravide. For alt jeg vet kan jeg være gravid nå (vi er i begynnerfasen). Men hvor forsvarlig er det å dra på en slik type konsert når man er gravid? Jeg kan jo være alt fra noen uker på vei til 4 mnd på vei.

Noen med erfaringer eller synspunkt?

Hvis jeg drar, og er gravid, vil jeg uansett ikke velge plasser foran scenen, men lenger bak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjørte MC frem til nyrebeltet og buksene ikke passet lenger, uti tredje måned. Dersom du koser deg gjør nok babyen det samme:)

Skrevet

Jeg og babyen i magen var på kent-konsert 5 mnd på vei. Gikk fint det, stod litt bak og hadde det behagelig.

Og etterpå begynte hun å sparke og danse hver gang vi satte på ei kent-plate, så tror hun likte seg :)

Go for it! :)

Skrevet

Jeg var på flere konserter da jeg var gravid;)

Skrevet

Det høres spennende ut, men spørsmålet er vel om du får tak i billetter, min datter har fått tak i 2 til den 26 juli. Men hun holdt på lenge. er vel kanskje mulig å få kjøpt de på finn.no ell.

Skrevet

Det gikk fint. Var i 9.mnd med min nå 16 år gamle datter...som også liker M. J. Holdt meg i bakgrunn da:)

Skrevet

fikk du billetter???

det gjorde jeg, fikk gode sitteplasser og da tenker jeg at det ikke er noen fare om en er gravid. fikk billetter ut i februar da.

nå må vi bare skaffe barnevakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...