Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Hei! Jeg er en hardbarka Michael Jackson-fan, og skal selvfølgelig bestille billetter i morgen til konsert i London. Utfordringen er bare det at vi prøver å bli gravide. For alt jeg vet kan jeg være gravid nå (vi er i begynnerfasen). Men hvor forsvarlig er det å dra på en slik type konsert når man er gravid? Jeg kan jo være alt fra noen uker på vei til 4 mnd på vei. Noen med erfaringer eller synspunkt? Hvis jeg drar, og er gravid, vil jeg uansett ikke velge plasser foran scenen, men lenger bak.
Sannali Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Jeg kjørte MC frem til nyrebeltet og buksene ikke passet lenger, uti tredje måned. Dersom du koser deg gjør nok babyen det samme:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Jeg og babyen i magen var på kent-konsert 5 mnd på vei. Gikk fint det, stod litt bak og hadde det behagelig. Og etterpå begynte hun å sparke og danse hver gang vi satte på ei kent-plate, så tror hun likte seg Go for it!
du og jeg og vi to Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg var på flere konserter da jeg var gravid;)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #5 Skrevet 12. mars 2009 Det høres spennende ut, men spørsmålet er vel om du får tak i billetter, min datter har fått tak i 2 til den 26 juli. Men hun holdt på lenge. er vel kanskje mulig å få kjøpt de på finn.no ell.
prekæs Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Det gikk fint. Var i 9.mnd med min nå 16 år gamle datter...som også liker M. J. Holdt meg i bakgrunn da:)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2009 #7 Skrevet 13. mars 2009 fikk du billetter??? det gjorde jeg, fikk gode sitteplasser og da tenker jeg at det ikke er noen fare om en er gravid. fikk billetter ut i februar da. nå må vi bare skaffe barnevakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå