Eggkoker'n Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Det er kanskje ikke det rette stedet å legge inn dette innlegget , men gammel traver som jeg er på bim , spes. på ass.b, tenkte jeg at det kanskje var noen som vet om engelsk bulldog,fransk bulldog eller mops til salgs eller til omplassering...? Disse rasene er mest pga at vi vil ha en hund som passer til oss og Isaac ( hunden ) , og ikke trenger så ekstremt mye mosjon.... Planene om et 3 icsi forsøk er foreløpig skrinlagt , og vil nå heller få en søster/kjæreste/bror til vår snart 4 år gamle bullmastiff. Vi har to 12 år gamle innekatter som er null interessert i ham. så det hadde vært fint for ham med litt selskap. Jeg er hjemmeværende , så hunden kommer ikke til å måtte være hjemme alene...og den hadde fått mye omsorg,kjærlighet og et godt hjem. Send meg gjerne en pm om dere har/vet om noen som er interesserte. - Eggkoker'n
Bøtteknott Skrevet 13. mars 2009 #2 Skrevet 13. mars 2009 Har du sjekket på finn.no? Eller snakket med senteret for omplassering av dyr?
Underveis --> Skrevet 13. mars 2009 #3 Skrevet 13. mars 2009 Finn.no er vel det mest aktuelle stedet, kanskje, men Charlottes hundeomplassering i Trondheim har også mange hunder som trenger nytt hjem. Kan jo hende det kunne dukke opp noe der? http://www.charlottes.no/
Eggkoker'n Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2009 Å ja da , har sjekka overalt... Det er enten ingen raser som passer ( må ha en som er litt sofagris ) , eller så er det så alt for dyre , fra 15 000 + .
Eggkoker'n Skrevet 13. mars 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2009 Mente så klart at DE er alt for dyre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå