Gå til innhold

Ingrid fra "Sykehuset" virker så uproff!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun sitter å fniser med sine uproffe musefletter..Hun bør begynner å oppføre seg som en lege!

For dere som er Grey's Anatomy seere,minner hun ikke veldig om Sydney? Haha..:P de har samme håret og samme dillet på legefrakken sin..:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns hun er søt jeg :) Hun er jo barnelege og da kan hun godt gå med musefletter for min del :)

Skrevet

Hun går inn for rollen som barnelege, og det syntes jeg er positivt. Er traumatisk nok for disse små å måtte være på sykehuset, og det er fint det ikke er en treg, sur, og skummel lege.

Skrevet

enig med hopplaaa, barn blir fort redd for alle i hvitt (min erfaring iallefall)

Skrevet

Jeg har vært litt på sykehus med datteren min, og de legene som behandler barn som barn og ikke som alle pasienter er de datteren min liker best.

Etter min mening er det ikke uproft å møte pasienten der de er i livet, og i hennes tilfelle er det barn.

Jeg blir lettet når jeg kommer inn på legekontoret og ser at det er bamser og andre morsomme leker der, da vet jeg at timen blir lettere for barnet mitt.

Hadde en grusom opplevelse en gang, legen behandlet babyen min som om det var en voksen pasient, ikke snakk om å prøve å få kontakt med barnet, bare buste på og begynte å undersøke i et kaldt og sterilt rom, det var såklart skremmende for barnet mitt og hyla noe ekstremt hele timen.

Skrevet

Visste dere at hun tidligere var sammen med Harald Rønneberg på TV2??? Tror det var på gymnaset jeg..

Skrevet

hva er problemet ditt hi??

Skrevet

Hun er da bare søt i grunn. Jeg har vært borti mange barneleger og ikke alle er like flinke til å møte barna, for å si det sånn.

Har mere angst for hun jordmora... (hva heter hun igjen?) Hadde hun kommet inn på min fødestue, hadde hun blitt kastet ut igjen.. Synes hun virker så virrete også så utrolig 'overglad'- Alt er jo bare såååå fantastisk og fiiiiiiint og vakkert og nydelig... og jeg veit ikke hva!

hrmfff....

:)

Skrevet

Hei

Jeg svarer sjelden på slike uttalelser da jeg synes det er galt å utale seg om personer man ikke kjenner- slik som HI, men her klarer jeg ikke å la være.

Jeg kjenner Ingrid- møttes under studiene. Vi har holdt kontakten og jeg kjenner flere som jobber med henne. Hun er faglig svært dyktig oppdatert og en trygg lege. Samarbeider godt med små og store pasienter. Har aldri hørt hun si et vondt ord om andre. Personlig hadde jeg blitt svært glad om hun var vakthavende lege om mitt barn ble alvorlig syk.

Og med tanke på "dillet" hun har på legefraken er dette en god og kjent metode å avlede små barn.

Skrevet

Hvordan skal en lege være da, HI?

Er ikke de like ulike som deg og meg(for det er vi tydeligvis)?

Jeg liker ikke leger som knapt ser og hører på pasienten. De kan ikke jeg fordra. Men det er vel din type lege?;)

Skrevet

Jeg har fått et kjempegodt inntrykk av Ingrid på tv. Hun virker veldig flink til å snakke med barn, samt at hun er faglig dyktig.

Skrevet

Hun er herlig. Jobber med leger og de "alminnelige og uformelle er best".

Det gjelder å være seg selv og gjøre seg forstått. Synes hun er veldig flink!!

Skrevet

HI,tenker du på at ingrid faktisk kan sitte og lese dette???? du har da vel ingen rett til å si sånt om ei du aldri har truffet før!!

Skrevet

Det er vell litt mye å folange inne på et forum som dette anonym 10:03.

Forøvrig vil jeg si at det finnes nok av de sure ufyselige legene. Hun det er snakk om her er bare et friskt pust og hærlig å se på et sykehus

Skrevet

Synes hun er kjempeflink, jeg! Digger alle i serien.

Skrevet

Jeg ville i allefall ikke hatt tillit til Ingerid som lege. Og du må regne med pepper om du er så pr kåt at du smører ansiktet ditt utover tv skjermen i beste sende tid.

Skrevet

Å kunne tilpasse seg pasienten og situasjonen er profesjonellt. Hun virker overhode ikke uproff. Mulig HI ikke har så mye peiling på det å jobbe i helsevesenet? En garva barnepleier sa en gang til meg at halve jobben hennes var å være klovn! Man må behandle barn som barn. Jeg jobber selv i helsevesenet og har ofte møtt barn som er livredd mennesker i hvit sykehusuniform. Ved barneavd. på "mitt" sykehus er personalet kledd i blå uniformer, dette for å virke mindre sterile.

Skrevet

Jeg har vært på Ahus med datteren min og kan fortelle at hvis det var noen leger jeg var fornøyd med der, så var det Ingrid.

Hun tok seg god tid, var et behagelig vesen og hun var flink i det hun drev med. Hun tok også oss som foreldre på alvor.

Hadde jeg kunne valgt lege selv, hadde jeg valgt Ingrid under hele oppholdet.

Skrevet

Du skjønner vel at sykehuset har fått penger for å la seg filmes. Og det trenger de.

Synes de er flotte som utleverer seg selv for at sykehuset skal tjene penger!!

Skrevet

Skjønner at du er irritert HI- flink, søt, velykket ung lege- nei huff. Stort værre kan det ikke bli- jo forresten Ingrid virker jo fornøyd og trygg i sitt arbeid- tenke seg sånt!

At ikke mydighetene skjermer oss perfekte folk for slikt!

Synes nesten litt synd på HI- det er vel ikke første gang hun blir provosert av slike "uproffe" mennesker. Kan ikke være lett å skal gå rundt å tenke slike tanker om folk man ikke kjenner. Prøv å bruk energien på noe annet HI- tror du vil nyte godt av dette.

Skrevet

Og du seriøse anonym...

Du bør oppføre deg- som NOE i det hele tatt!!

Jeg har vært hos blant annet Ingrid med mitt kronisk syke barn flere ganger. Hun kom til og med bort til oss når vi lå på Riksen fordi hun lurte på hvordan det gikk med barnet vårt.

Du aner ikke hvor mye det varmet oss- og vi husker henne for det!!

Hun er en oppriktig engasjert person, utrolig flink til å formidle budskap på en human måte!!

Når Sykehuset begynte på TV3 og mannen min og jeg så henne der tenkte vi at det var enda godt hun var med, så vi bare slapp å høre på fjollete sykepleiere og radiografer!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...