Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Her er linken til katalogen jeg strikker fra nå. Den kjolen du ser om du skroller deg ned, som jenta på ett godt år står og viser fram har jeg strikket til jentene mine. Den fargen du ser der til lille snuppa på 5 mnd, og mørke lilla, rosa fargen til hun på 4 år. http://viking-garn.no/files/products/katalog_0814.pdf Og så har jeg kjøpt mønster til denne genseren igår. Den som gutten står og viser fram i grønn. Men min blir grå svart for det var ikke mere grønne nøster igjen på butikken. http://viking-garn.no/files/products/katalog_0811.pdf Veldig kjekt å strikke når det går så fort. Er på rund pinne nr syv, så strikke tøyet vokser fort framover:)
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 Den kjolen var virkelig skjønn, og så jo så deilig ut. Kan tenke meg jentene dine blir å trives i den Og blir nok god deilig genser også Morsomt når det går for forover ja
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2009 Ja kjolen er klart finest i den lille størrelsen, men nå som jeg er så langt ferdig at eldste kunne prøve den så ble den veldig bra den også. Men har strikket øverste parti litt løst så det ble ikke så fint. Men nå får det bare være slik.. Ja det går fort og er enkel strikking, men så får jeg det liksom inn i fingrene før jeg begynner på noe mer vanskelig.. Jeg har funnet en perfekt sommerkjole som jeg vil strikke. Masse huller å annet forskjellig. Så det er målet å ha klart å lære det og være ferdig med en kjole til hver av snuppene til neste sommer. Hva strikker du for tiden?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Holder på med tovede luer til barna nå, og før dehar akkurat strikket lange tovede votter til dem. Før det strikka jeg en hel dress som lillemor skal ha i barnehagen, men matchende hettelue til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå