TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Drittvær Forkjøla Finanskrise PMS Og absolutt ingenting som ligner på sjokolade eller andre pms-dempende remedier i huset. Fucketifuckfuck.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. mars 2009 Og dessuten glemte jeg å nevne det faktum at krangle er redusert til nok en samlingsplass for skravlere med trøblete barnevogner og angst for å velge feil stellebord.
Patetica fåkksi Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 ..og de som forventer at fem barnevogner skal kunne presses inn på en liten kafé, og at det er ok å snakke om bæsjebleier mens de sitter der. De er også her.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 12. mars 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2009 Fytterakkern. Slipper du ikke dem der du er heller?? Det var absolutt et punkt som skulle vært på lista mi. Merkelig hvordan temaet bæsjebleier kommer opp i tide og utide - ok, egentlig bare i utide - personlig vil jeg snakke om alt annet på planeten enn møkkableier når jeg møter andre voksne. Jeg har dritt opp til øra resten av døgnet, kan ikke folk finne noe annet å preike om?? Gaaaaaah
Patetica fåkksi Skrevet 13. mars 2009 #5 Skrevet 13. mars 2009 "Oi oi oooooi, se hva har vi heeeer da? Lille prinsen gulpa littegranne?"
TrustNoOne (but Me) Skrevet 14. mars 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. mars 2009 Gaaaaaaaaaaaah! Hvor må man dra for å slippe sånne mennesker?? Tror du noen selger øde stillehavsøyer til en rimelig penge i disse krisetider?
danieI Skrevet 14. mars 2009 #7 Skrevet 14. mars 2009 masete folk sukkerhøy svanhild selgere dagen til kjæresten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå