Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #1 Skrevet 12. mars 2009 Meg selv: -Samer. Fatter ikke hvorfor. Irriterte meg over samisk helt fra jeg var liten. -overpynta folk. Les: sveisehår, akrylnegler+++ -underpynta folk. Tenker lesber som er "mann". -folk som setter dyr foran mennesker og lar bikkjene sleike seg i fjeset.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #2 Skrevet 12. mars 2009 - at folk som hører på listepop er intellektuelt uinteressante. - at nordlendinger er høyrøsta og brautende (type svigermora mi..) - at folk som ikke liker katter er slemme og onde mennesker med mangelfullt utviklet evne til empati.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #3 Skrevet 12. mars 2009 Folk som ikke leser bøker. Folk som har engelskklingende navn på ungene sine. Folk som synes Holmgang på tv2 er bra. Folk som stemmer Frp
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #4 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har så mange at jeg er flau over meg selv og vet at det tyder på at jeg er et smålig og fælt menneske. - Narkomane. Det var vel ingen som tvang dem til å sette det første skuddet? - Alkoholikere. At det selges i butikken betyr ikke at det er ok å drikke det hver dag. - Spillavhengige... come on! Få dere en mer spennende avhengighet. Å henge foran spillautomater eller på mariabingo er bare trist. - Voksne som ikke har førerkortet - Eller bil - Eller ikke eier eget hjem - Kvinner og menn som har barn med flere forskjellige. Kom igjen, vis litt selvdisiplin! - Folk som ikke har fullført vgs. Idioter. - Folk som hater dyr. Hva gikk galt i oppdragelsen deres? - Folk som mishandler dyr. Neste steg på veien er mennesker... - Folk som bor i borettslag og som synes det er heeeeelt supert - Folk som er forlovet i mange mange år uten å gifte seg. Hva faen er poenget med å forlove seg hvis man ikke kjører løpet ut? - Unge mennesker i dyre biler. Pappas penger... eller så er de narkobaroner - Overvektige. Jaja, sjokolade er godt, men begrens dere litt! - Foreldre som har barna sine forovervendt fra barnet er ca 10 kg. Det er for tidlig! - Folk som ikke kildesorterer søpla si. Det er en liten dråpe i havet, men gjør ditt for miljøet! - Foreldre som går på byen/fest når babyen bare er noen uker gammel. Og jeg har mange flere. Ja, jeg skammer meg over meg selv. Nei, jeg sier ikke dette til noen.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 12. mars 2009 #6 Skrevet 12. mars 2009 Jeg er ikke en person med mange fordommer, jeg prøver å være åpen for alt. Men selvfølgelig er jeg ikke perfekt så noe er det jo: Når jeg er på ferie utenlands: - Menn fra de typiske feriestedene, Rhodos, Kreta, Canarie Øyene osv. Har opplevd så mange ganger (som turist altså) at de kan være skikkelig sleske og innpåslitne, så da har jeg desverre opparbeidet meg en liten fordom der..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #7 Skrevet 12. mars 2009 Jeg har fordommer mot mennesker som forteller om sine fordommer. Fordommer er jo intet mindre enn å dømme andre for å fremheve seg selv som et bedre individ. Hvilken rett har noen til å dømme andre? Her på DiB og BiM har tydeligvis alle opphøyd seg selv til dommer og jury.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #8 Skrevet 12. mars 2009 -Bergensere -Flyktninger fra et spesiellt land (hver gang noen er drept tenker jeg desverre at det er sikkert en av de som har gjort det, skjønner jo at mange av de har opplevd mye vondt) -Folk som er veldig overvektige og som er ekstremt ustelt -Folk som er mindre pene tenker jeg at har null iq, og ofte overasker de meg når de åpner munnen med smarte setninger Huff, dette var flaut, men gjør alt for å ikke farge barna med sånne fordommer
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #9 Skrevet 12. mars 2009 Glemte å nevne telefonselgere, for meg er det sånne mennesker som er for dumme til å klare å fullføre utdanning, å få seg en normal jobb
Tommage♀♂ Skrevet 12. mars 2009 #10 Skrevet 12. mars 2009 Fordommer mot menn/gutter som drar på guttetur til Thailand fordommer mot menn sånn generelt
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #11 Skrevet 12. mars 2009 Fordommer mot narkomane. Jeg har NULL sympati med dem og null respekt. Skammer meg veldig over dette siden jeg jobber i helsevesenet. Og lar SELFØLGELIG ikke dette gå ut over jobben min. Jeg har også fordommer mot ustellte jenter uten sminke, i joggebukse, med ettervekst og fett hår... Vertfall visst man går slik offentlig.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #12 Skrevet 12. mars 2009 Fordommer mot folk som bor i borettslag faktisk? Jeg må si at jeg har fordommer mot folk som har fordommer mot folk som bor i borettslag.. Egentlig fordommer mot folk som dømmer andre før de har satt seg inn i situasjoner:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2009 #13 Skrevet 12. mars 2009 Ingen moralfinger i denne tråden takk! La oss nå få ha det litt morro! Vi er jo flau av det og som en over sier... Vi fargelegger ikke ungene med disse fordommene. Har fordom mot mennesker som er så selvutnevnte prektige at de hopper frem som Gud bare man gir en fortjent sanksjon til noe/noen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå