Gå til innhold

Terminliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Tenkte jeg kunne starte ny terminliste :-) og samtidig si gratulerer til dere andre som kan skrive dere på!

Måken 15. september 2009 (foreløpig)

Jeg har vært kvalm, trøtt, travel og hatt mye besøk, så jeg har omtrent vent meg av med å sitte foran PCen om kvelden. Men nå har kvalmen sluppet taket, og kanskje trøttheten gir seg litt etterhvert (har i alle fall ikke sovnet ennå), så kanskje jeg klarer å komme meg på nett igjen.

Vi har også vært på tidlig ul (i uke 10), pga at jeg blødde litt, men alt så fint ut, og nå er jeg passert 13 uker, så nå har jeg sagt det til alle på jobb, ikke bare sjefen. Vi gleder oss, men jeg er samtidig forberedt på at det kan bli ganske heftig i starten...Vesla har begynt å vise mye temperament (det er vel vanlig), men det er ganske slitsomt når hun hyler, særlig de gangene vi ikke skjønner hva som er problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Gratulerer med spire du også!! :-)

Samsyn: 30 Oktober 2009

Skrevet

Næh så moro Måken! Gratulerer så mye.

Håper å kunne melde meg på denne lista jeg også om ikke altfor lenge:)

Skrevet

Så koselig å høre at dere venter en liten til.

Gratulerer så mye. Vi venter spent på å høre fra alle dere heldige som venter nr 2 nå fremover. Koselig med nye tilskudd av babyer til gruppen!

Skrevet

Heisann, nå er det lenge siden vi har gitt lyd fra oss igjen...skikkelig sløv om dagen...Kasr og Nore har nemlig nytt nick......heiamagen :) Gratulerer med nye boller i ovnen alle som har det!

Vi har termin 3. sept. Gleder oss veldig og det er supert at vi blir flere samtidig denne gangen også! Jeg er helt sikker på at det er en gutt, selv om vi ikke så noe på ultralyd fordi han lå med beina i kors.

Nå skal jeg se hvor lang tid det tar før Kristin ringer...hun skulle egentlig komme på besøk i dag og fått vite det men kunne ikke komme allikevel så hun vet det nemlig ikke, hihi :)

Jeg kan forresten ikke være med ut på byen om to uker, da er vi på Norefjell med Nore for første gang. På tide.

For sikkerhets skyld:

kasr og nore og Alfred?

Skrevet

Heisann

Gratulerer så mye med magen du også :-) Utrolig artig at vi er flere som skal ha nummer 2 til høsten :-) Moro!!

Legger deg til på terminlista jeg :-)

Heiamagen (Kasr): 3 September 2009

Skrevet

Gratulerer så masse Måken og heiamagen!!!

Vi håper vi kommer snart ettet.......( hadde vært godt om vi lykkes før gubben flytter til London i mai)

Kos dere masse med magene deres!

Skrevet

Det tok faktisk en hel time før Kristin var på tråden.....:)

Takk for at du satt meg på lista Samsyn, det glemte jeg i iveren, eller jeg kan skylde på gravidsløvhet :)

Jeg har så sinnsykt lyst på en iskald øl! En ganske idiotisk ting å få lyst på. Kanskje det hjelper med en Munkholm...æsj tror ikke det :)

Skrevet

Gratulerer så masse måken og heiamagen

Ja det tok ikke så lang tid før jeg ringte, heiamagen - hihi - så morsomt. Også holde det hemmelig så lenge da ;)

Kristin, Mathea & lille nurk 16. april 2009

Skrevet

Gratulerer så masse måken og heiamagen!

Det er såå koselig at flere kommer etter med nummer to. Tenk, nå har nesten halvparten av oss førstegangsmødre fått eller er på vei med nummer to :). Gled dere. Det er nemlig noe sant i at to stykker gir dobbel glede (men at det kanskje føles som om det er trippelt med arbeid innimellom :))

Skrevet

Gratulerer til Måken og Heiamagen!!!

Skriver meg opp på listen!

Linda og Amanda med bebis i magen: 8 mai 2009

Skrevet

Hei.

Gratulerer til måken og heiamagen. Moro at det er så mange på lista om dagen. Vi slår nok følge etter hvert. Men kanskje like greit at vi venter litt til. For med mine føde tidlig gener så slipper dere at jeg sniker denne gangen,he he...

Skrevet

Wow! Så moro! Gratulerer så mye Måken og Heiamagen! Dette blir jo en hel barselgruppe og vel så det. Så koselig at dere timer det sånn da! Begynner å føle meg treig jeg.. Men foreløpig tar vi livet med ro på den fronten. Bra det er noen som kan teste ut det å ha to før vi kaster oss ut i det;-)

Skrevet

Gratulerer til Heiamagen også! Det var jo nært i tid.

Hvis trøttheten min slipper litt taket, så kanskje jeg kommer meg litt oftere på nett. Har jo savnet dere, selv om jeg fikk hodepine av tanken på å sette meg ned foran pcen om kvelden...

• 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg vært hos jordmor og føler meg endelig klar til å føre meg opp på terminlisten vår. Ny termin som sikkert kommer til å endre seg etter UL også.

Måken 15. september 2009

Sanasol: 29. oktober 2009

Skrevet

Hva? driver du å sniker med 1 dag du nå? fysjom altså hehe

• 2 uker senere...
Skrevet

Må rette litt på termindatoen min jeg :-)

Ifølge UL som jeg hadde på A-hus så er ny termin 28 oktober :-)

Måken 15. september 2009

Samsyn: 28 Oktober 2009

Skrevet

Hva? Sniker du med 1 dag? :-p

Skrevet

Hehe sniker tilbake den ene dagen du prøvde å snike :-p hehe

Skrevet

Hehe ;-) Blir spennende å se på sluttspurten da! Snakk om timing, man skulle jo tro at vi hadde planlagt dette, det er liksom litt for close til å være tilfeldig. Men veldig kult da :-)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hei! Nå er det lenge siden noen har oppdatert denne tråden, så da tok jeg ansvar ;-) Da er vi i gang med nr 2 her også. Er foreløpig kun ferdig med den 12. uka, så det blir en stund å vente.. Men magen kom jaggu fort denne gangen, så det er kun flaks og ferie som har gjort at jeg har klart å holde det skjult helt til nå:-) Så langt har formen vært fin, og jeg synes det er moro å være igang igjen.

Måken 15. september 2009

Samsyn: 28 Oktober 2009

Tussi: 30.januar 2010

Skrevet

Gratulerer så masse Tussi!!!!

Her lar nr 2 seg vente, så vi får håpe vi lykkes når gubben kommer hjem til høsten!

Nyt tiden fremover.

Stor klem

Skrevet

Weeeeeeee det var en skikkelig overraskende glad-nyhet, din lille luring :-p Gratulerer så mye, Maja kommer til å bli en super storesøster.

Den gamle trillegjengen samles igjen, sakte men sikkert ;-)

Skrevet

Gratulerer så masse!! dette var en skikkelig gladnyhet!!

Håper formen fortsetter å være fin hele veien :-)

Klem

Skrevet

Oi, så moro! Gratulerer så mye!! Dette var jo skikkelig koselige nyheter! Bra formen er fin og at Maja gleder seg. Tror hun blir en super storesøster til en liten jente eller gutt!!

Store klemmer fra oss!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...